حضوري: دانشگاه آزاد حيات خلوت برخي احزاب سياسي شده است

مسوول بسيج دانشگاه امام صادق(ع) با تاکيد بر حيات خلوت بودن دانشگاه آزاد براي برخي احزاب سياسي، گفت: دانشگاه آزاد به جولانگاه برخي افراد قدرت طلب تبديل شده و آنان با استفاده از اين دانشگاه وارد فضاي قدرت در کشور شدند.

مصطفي حضوري مسئول بسيج دانشگاه امام صادق (ع) در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران در تشريح نکات مثب و منفي دانشگاه آزاد اظهار داشت: نکات مثبت دانشگاه آزاد از نظر جنبش دانشجويي قابل چشم پوشي نيست؛ ولي فضاي کنوني اين دانشگاه به گونه اي است که نکات منفي بر نکات مثبت آن غلبه دارند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به اين نکته گفت: توسعه دانشگاه آزاد با توجه به امکانات عظيم آن در سراسر کشور قابل توجه و تحسين بوده و دانشگاه آزاد مسئوليت خود را در اين باره به خوبي انجام داده است.

وي ادامه داد: دانشگاه آزاد در جذب اساتيد برجسته کشور به خوبي عمل کرده و ظرفيت عالي از هيات علمي در اين دانشگاه وجود دارد.

حضوري گفت: جنبش دانشجويي معترض ثبات مديريتي دانشگاه آزاد و پاسخگو نبودن رياست اين دانشگاه به جنبش هاي دانشجويي است رياست دانشگاه آزاد در مقابل هيچ فردي خود را مسئول به پاسخگويي درباره عملکردش نمي داند و جايگاه خود را بر کرسي مديريتي اين دانشگاه مستحکم دانسته و به همين دليل مقابل عملکردش پاسخگو نيست.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق با اشاره به جدي نگرفتن آموزش هاي علمي در اين دانشگاه بيان کرد: با توجه به هزينه هاي سرسام آور اين دانشگاه به مکاني براي فرار از تحصيلات تکميلي تبديل شده است.

وي با انتقاد شديد از وضع بد فرهنگي دانشگاه آزاد گفت: متاسفانه از لحاظ فرهنگي دانشگاه آزاد بسيار ضعيف عمل کرده و فضاي فرهنگي اين دانشگاه شايسته فضاي علمي ايران اسلامي نيست.

وي با تاکيد بر حيات خلوت بودن دانشگاه آزاد براي برخي افراد و احزاب سياسي گفت: دانشگاه آزاد به جولان گاه برخي افراد قدرت طلب تبديل شده و آنان با استفاده از اين دانشگاه وارد فضاي قدرت در کشور شدند که اين براي جنبش هاي دانشجويي قابل پذيرش نيست.

مصطفي حضوري براي انجام اصلاحات جدي در دانشگاه آزاد تاکيد کرد و افزود: مديريت دانشگاه آزاد بايد شفاف شود و فردي که براي اين کرسي در نظر گرفته مي شود به صورت کامل و واضح عملکرد و برنامه هاي آينده خود را به خوبي روشن و در مقابل تشکل هاي دانشجويي و ملت ايران پاسخگو باشد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق اظهار داشت:‌ از مسئولين تقاضا داريم فرد داراي شرايط علمي بالا و پايبند به ارزش هاي انقلابي با توانايي مديريتي بالايي را براي رياست اين دانشگاه انتخاب كنند.

مصطفي حضوري در پاسخ به شايعه گزينه احتمالي رياست دانشگاه آزاد، يعني فرهاد دانشجو گفت:‌ انتخاب رياست اين دانشگاه به صورت گسترده جاي بحث دارد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار