مدير عامل بانك قرض الحسنه مهر ايران خبر داد:

رشد 200 درصدي ميزان منابع بانك قرض الحسنه مهر ايران

مدير عامل بانك قرض الحسنه مهر ايران رشد 200 درصدي منابع بانك قرض الحسنه را دال بر افزايش استقبال مردم به سمت اين بانك عنوان كرد.

غلامرضا مصطفي پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درخصوص علل كمتر سوق يافتن سرمايه ها به سمت بانك قرض الحسنه گفت:‌ بانك ها به دنبال توسعه فعاليت شان و بزرگ كردن مقياس ها هستند و يكي از ابزارهايي كه براساس فرهنگ اعتلاگرا در زمينه كسب درآمد در كشورها وجود دارد به حداكثر رساندن سود است.

وي ادامه داد: از همه افرادي كه در فعاليت هاي اقتصادي اعم از تجاري، صنعتي، معدني و كشاورزي دخيل هستند به دنبال سودآوري بيشتر بوده كه فضاي بانكي كشور نيز از اين قاعده مستثني نيست.

مدير عامل بانك قرض الحسنه افزود: افزايش سودآوري با اهداف بانك قرض الحسنه در تعارض بوده كه اين امر منجر به كمرنگ شدن قرض الحسنه در نظام بانكي كشور شده است.

وي با تاكيد بر لزوم فرهنگ سازي در زمينه گرايش به بانك قرض الحسنه گفت: در قرض الحسنه ارزشي نهفته است و همه كساني كه براي نياز فردي و يا دريافت تسهيلات به بانك قرض الحسنه مراجعه مي كنند، سود خواهند برد.

مصطفي پور قرض الحسنه را يكي از ابزارهاي تحقق رفاه اجتماعي دانست و خاطرنشان كرد: چنانچه قرض الحسنه در جامعه نهادينه شود منجر به توزيع عادلانه درآمد و ثروت شده چرا كه يكي از ابزارهاي ايجاد تعادل و عدالت و جزو ارزش هاي اعتقادي، معنوي و انساني جامعه است./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار