اختصاصی/

عجیب ترین گربه های جهان+عکس

در دنیایی حیوانات نیز مانند انسانها داستان های عجیب کم نیست از این رو برای شما داستان 5 گربه عجیب را انتخاب کرده ایم و خواندن آن را به شما توصیه می کنیم.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، در این مطلب با داستان 5 گربه عجیب جهان آشنا می شوید.

پروژه شنود گربه ای
در دهه 1960 میلادی آژانس مرکزی اطلاعات مرکزی آمریکا "CIA" طرحی را آزمایش کرد که بر اساس آن به وسیله یک عمل جراحی یک میکروفن و فرستنده در بدن یک گربه جاسازی می شد تا در عملیات های شنود از آن استفاده شود.در آن دوران هزینه عمل جراحی و تعلیم هر گربه چیزی در حدود 20 میلیون دلار برآورد شده بود.

به هر حال اولین گربه برای آزمایش انتخاب شد و بعد از طی مراحل مختلف قرار شد گفتگوی دو نفر در پارکی در واشنگتن را استراقع سمع کند اما از بخت بد این گربه توسط یک تاکسی زیر گرفته شد و این پروژه یک شکست کامل را در پرونده سازمان سیا برجای گذاشت.

گربه های نورانی
در سال 2007 میلادی و در کشور کره جنوبی 3 گربه با تغییرات ژنتیکی به دنیا آمدند که در شرایطی که تحت نوری ماوراء بنفش قرار می گرفتند از خود نور قرمز ساطع می کردند.

با تغییر انجام شده در ژن این گربه ها سلول های روی سطح بدن آنها در مقابل نور ماورء، شروع به تابش نور قرمز می کرد. در مجموع 4 گربه برای این عمل آماده شدند که یکی از گربه ها در مرحله به دنیا آمدن تلف شد.

گربه صورتی
"بروماس" یک گربه 9 ساله انگلیسی است که به مانند سایر گربه ها یک روز که برای قدم زدن به بیرون رفته بود دچار حادثه عجیبی شد. "بروماس" سفید از خانه خارج شده بعد از مدتی صورتی بازگشت.

صاحبان این گربه او را به بسیاری از دامپزشکان مختلف نشان دادند اما هیچ کدام از دامپزشکان و متخصصین حیوانات نتواستند دلیل قانع کننده برای اتفاق پیدا کنند.

از طرف دیگر و بر اساس معاینات انجام شده این گربه از لحاظ جسمی هیچ مشکلی ندارد.

مسابقه گربه ها
شرکت تولید غذای گربه" Meow Mix" اقدام به برگزاری مسابقه ای تلویزیونی در آمریکا کرد که بر اساس آن ده گربه متفاوت از مناطق مختلف آمریکا در خانه هایی مخصوص در برابر هم قرار می گرفتند و به اشکال مختلف امتحان می شدند.

جایزه گربه برنده این مسابقات استخدام در شرکت مزبور به عنوان عضو بخش تحقیقاتی این شرکت بود.

جالب است بدانید پست معاونت این گربه نیز به محبوب ترین گربه در این مسابقه که از طریق رای گیری انتخاب شد رسید.
این مسابقه در سال 2006 برگزار شد که برنده آن گربه ای از شهر میامی و محبوب ترین گربه هم از شهر پورتلند آمریکا بود.

بیماری عجیب گربه ای
سندرم "FAC" یک سنرم نادر در گربه هاست که به ندرت رخ می دهد. این بیماری ژنتیکی باعث می شود که سلول های تولید کننده پروتیئن در بدن گربه اضافه کار کرده و اندام اضافی مثل: گوشت اضافی یا حتی دم اضافه بر روی بدن گربه نمایان شود.

در تصویری که می بینید یک گربه از کشور چین با سندرم مورد نظر است که دارای دو اندام بال مانند است که در پشت گربه مورد نظر رشد کرده است./ق پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار