آينده نگري ملواني ها براي نيم فصل دوم

حسني صفت: بازي به بازي بهتر مي شويم

دروازه بان تيم ملوان بندرانزلي گفت:‌ ملوان بازي به بازي بهتر مي شود و نتايج بهتري در بازي هاي بعد خواهيم گرفت تا دل هواداران را شاد كنيم.

علي حسني صفت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ما در نيم فصل اول بسيار بد و با نوسان زيادي نتيجه گرفت و در شروع فصل بازيكنان خوبي را از دست داديم مثل پژمان نوري، هادي تأميني كه جزء بازيكنان كليدي تيم به حساب مي آمدند و باعث شد در نيم فصل اول نتيجه دلخواه خود و هواداران را نگيريم اما اميدوارم مسئولان ملوان در نيم فصل دوم بتوانند تيم را تقويت كنند و چند بازيكن خوب به تيم اضافه كنند تا بتوانيم نقاط ضعف تيم خود را پر كنيم و با تزريق بازيكن كه تاثير زيادي دارد تيم بهتر شود و بتوانيم بهتر نتيجه بگيريم.

وي در ادامه افزود: چون ملوان از نظر مالي ضعيف است بازيكنان سرباز خوب هم به تيم ما نمي آيند و به تيم هايي كه از نظر مالي بهتر هستند مي روند و اين موضوع باعث شد ما بازيكن سرباز خوب نتوانيم جذب كنيم و پورغلامي با اين بازيكنان تمام تلاش خود را مي كند تا نتيجه ي خوبي كسب كند و دل هواداران را شاد كنيم و چون اكثر بازيكنان تيم ما بومي هستند مي توانند با غيرت خود ملوان را به روزهاي اوج خود برگردانند.

* پورغلامي: در نيم فصل دوم ملوان را به رده هاي بالاتري مي بريم

پورغلامي، مدافع تيم ملوان بندرانزلي نيز گفت:‌ در نيم فصل دوم ملوان را به رده هاي بالاتري مي بريم و آبروي اين تيم با ريشه و مردمي را حفظ خواهيم كرد.

وي ادامه داد: در نيم فصل اول بسيار ضعيف كار كرديم و باخت هاي زيادي متحمل شديم مخصوصا باخت مقابل تيم داماش كه بدترين باخت اين فصل مان است ولي در نيم فصل دوم با حمايت مسئولان در بحث مالي تيم و تقويت نفرات تيم بهتر نتيجه خواهيم گرفت و بتوانيم اين نتايج بد نيم فصل اول را جبران كنيم. تيم فعلا در تعطيلات نيم فصل هستيم و از سوم دي تمرينات در حسن رود از سرگرفته مي شود و با تمام قوا به تمرينات ادامه خواهيم داد من و همه ي تيم تمام تلاشمان خوشحالي هواداران است و مي خواهيم در نيم فصل دوم با نتايج خوب از هواداران كه اين همه ما را حمايت كردند، قدرداني كنيم.

وي تصريح كرد: اميدوارم مسئولان با حمايت از تيم با ريشه ملوان اين تيم كه با 14 امتياز در رده شانزدهم جدول است به بحران بدي هم دچار است بتوانند با روحيه اي كه به تيم مي دهند به رده هاي بالاتري برسد و از بحران خارج شود./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار