کامرسانت : شرکت هاي روسي توجهي به تحريم هاي اعمال شده عليه ايران ندارند

روزنامه کامرسانت روسيه در گزارشي تأکيد کرد شرکتهاي روسي نيز مانند بسياري ديگر از شرکت ها با ناديده گرفتن تحريم هاي بين المللي عليه ايران، به فعاليت خود در اين کشور ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه روسي کامرسانت ؛ اين روزنامه در اين گزارش با اشاره به توافقنامه اوليه روز يکشنبه گذشته شرکت ملي نفت ايران و شرکت روسي تات نفت براي سرمايه گذاري در ميدان نفتي زاغي ايران تأکيد کرد شرکتهاي روسي توجهي به تحريم هاي اعمال شده بر ضد ايران نمي کنند.

رسانه هاي ايران اعلام کردند سرمايه گذاري روسيه در اين ميدان نفتي که حاوي نفت سنگين است حدود يک ميليارد دلار برآورد مي شود.


کامرسانت به نقل از رستم قاسمي وزير نفت ايران اعلام کرد اين کشور تصميم گرفته است از تجربيات شرکت تات نفت که يکي از معروفترين شرکتهاي جهان در زمينه استخراج نفت سنگين است استفاده کند.

اين روزنامه در پايان مقاله خود به وجود شرکتهاي ديگر روسي در ايران اشاره کرد که به تحريمهاي بين المللي تحميل شده بر تهران توجه ندارند و فعالانه به سرمايه گذاري در اقتصاد ايران ادامه مي دهند از جمله اين شرکتها مي توان به شرکت آلومينيوم سازي روسال و شرکت کشتي سازي روسيه و شرکت فناوري حساس روس تکنولوژي اشاره کرد./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار