آراي كميته انضباطي اعلام شد؛

جريمه تيم هاي فيروز صفه و گيتي پسند/ مربي صباي قم تا اطلاع ثانوي محروم شد

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال آراي فوتسالي هاي خاطي را در رقابت هاي ليگ برتر اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در ديدار 2 تيم فيروز صفه اصفهان و گيتي پسند اصفهان حاشيه هايي رخ داد كه كميته انظباطي با دستور ترابيان به سرعت به آنها رسيدگي كرد.

براساس اين آرا در مصاف فيروز صفه اصفهان و گيتي پسند اصفهان مجتبي اكبري سرپرست تيم فيروزصفه اصفهان به دليل اعتراض مكرر به داوري از محوطه اجراج شد. همچنين محمود خوراكچي، سرمربي فيروز صفه با اعتراض به داور مسابقه مرتكب تخلفاتي شد. به همين اساس مجتبي اكبري به سه جلسه محروميت از همراهي تيم و پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

محمود خوراكچي نيز به مدت يك جلسه و پرداخت پنج ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

گفتني است: به دليل تخلفات تماشاگران در تيم نيز كميته انضباطي هر كدام از تيم ها را به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد. لازم به ذكر است به دليل تخلف محمد نكويي بازيكن فيروز صفه اصفهان وي تا اطلاع ثانوي با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده 11 آئين نامه انضباطي از همراهي تيم خود و حضور در مسابقه محروم است و روز سه شنبه 20 دي ماه بايد براي ارائه توضيحات در كميته انضباطي حضور داشته باشد.

همچنين در ديدار 2 تيم صباي قم و فيروزصفه اصفهان از سري رقابت هاي ليگ برتر در قم تماشاگران تيم صبا به دنبال تحريك سير مهدي غياثي ،‌سرمربي تيم مرتكب تخلفاتي شده و نسبت به داور مسابقه فحاشي كردند . به همين اساس كميته انضباطي باشگاه صباي قم را به پرداخت 10 ميليون ريال پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد.

ضمن اينكه به دليل تخلفات سرمربي تيم، وي تا اطلاع ثانوي از همراهي تيم محروم است. براين اساس غياثي فعلا از كار معلق شده و بايد روز دوشنبه 12 دي ماه براي ارائه پاره اي توضيحات در كميته انضباطي حضور يابد.

گفتني است: غياثي قبل از محروميت از تيم صباي قم اخراج شده بود./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار