سمنان/ نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری؛

راهپییمایی 22 بهمن امسال باید كوبنده تر و باشكوهتر از همیشه باشد

نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری یوم الله 22 بهمن را شعائر الله خواند و افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال باید كوبنده تر و با شكوهتر از همیشه باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان حجت الاسلام والمسلمین 'سیدمحمد شاهچراغی' گفت: یوم الله از شعائر بزرگ است و تعظیم شعائر از ندای دل خبر می دهد.

وی افزود: بر همه مردم اعم از مرد و زن و پیر و جوان لازم است با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به توطئه های اخیر اتحادیه اروپا و نیز دشمنان داخلی و خارجی پاسخی كوبنده بدهند.

امام جمعه سمنان حساسیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را نسبت به سالهای قبل بیشتر خواند و افزود: تحریم نفتی ایران، درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی از مسایلی است كه باید این حضور و مشاركت امسال پرشورتر و كوبنده تر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: تخریب انتخابات در دستور كار دشمنان داخلی و خارجی است و از سوی دیگر استكبار قصد شكستن وحدت ملت ایران را دارد و باید با حضور خود صلابت و وحدت ملی خود را به رخ جهانیان بكشیم.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری حمایت از رهبری و ولایت را از دیگر مسایل مهمی دانست كه باید راهپیمایان در حضور خود در یوم الله 22 بهمن بر آن تاكید و به جهانیان نشان دهند كه پشتیبان ولایت فقیه هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.