مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی:

پیشرفت‌ کشور در عمل به وصایای شهدا تداوم می‌یابد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: پیشرفت‌های کشور در سایه عمل به وصایای شهدا تداوم می‌یابد

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی، بهلول نعمتی در آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان بصیرت در تالار فرهنگی و ورزشی ایثار اظهار داشت: خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا، جانبازان و تکریم ایثارگران توفیق الهی برای مدیران و کارکنان بنیاد است که در این دوره نصیب آنان شده است.

وی گفت: خدمت به شهدا و جانبازان و به کسانی که در راه انقلاب از جان و مال خویش گذشته و همچنان برای پاسداری ارزش‌های آن فداکاری می‌کنند برای من و همکارانم مایه مباهات و توفیق الهی است.

نعمتی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، از ایام بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان فرصت مناسب برای بازخوانی شکوه و عظمت انقلاب اسلامی و مروری برای دستاوردهای بزرگ آن یاد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، پیشرفت‌های انقلاب در زمینه‌های صنعتی، علمی و عمرانی را گسترده توصیف کرد و افزود: همه این دستاوردها به برکت خون شهدا، فداکاری جانبازان و همراهی مردم مسلمان ایران اسلامی حاصل شده است که باید از آنها حراست کنیم و توسعه دهیم.

نعمتی تصریح کرد: نگاه منصفانه به فعالیت‌های انجام شده و مقایسه آن با گذشته نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی سال به سال به پیشرفت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف علمی، عمران و آبادی دست یافته و برای دنیا الگو شده است.

وی، در این ارتباط به موفقیت جمهوری اسلامی در دستیابی به دانش هسته‌ای، پرتاب ماهواره‌های علمی، تکنولوژی‌های تازه فضایی و نیز برتری دانش نشاندن هواپیمای جاسوسی آمریکا اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی با اشاره به جایگاه و موقعیت برتر جمهوری اسلامی در دنیا خاطرنشان کرد: دشمنان و در راس آن سران آمریکا امروز ناامید از مهار نظام جمهوری اسلامی با ارسال نامه و پیغام عملاً بر قدرت جمهوری اسلامی اذعان داشته و خواستار مذاکره هستند.

در این آیین همچنین رحیم نوعی‌اقدم از فرماندهان دوره دفاع مقدس درباره موفقیت‌های جمهوری اسلامی و تلاش مذبوحانه دشمنان اسلام و برای مهار آن مطالبی بیان داشت.

وی، در بخشی از سخنان خود با تشریح انواع ترفندهای دشمن برای ساقط کردن انقلاب اسلامی از جمله جنگ تحمیلی، توطئه گروهک‌ها، تحریم‌های اقتصادی و جنگ نرم گفت: همه این توطئه‌ها با هوشیاری مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب خنثی شده و دشمن نتوانسته به اهداف شوم خود برسد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.