مديرکل ميراث فرهنگي و گردشگري استان يزد؛

هزينه هاي گردشگري در نوروز زير سايه سنگين آب،‌ برق و گاز

افزايش قيمت در نوروز امري طبيعي بوده و دليل اصلي آن افزايش هزينه هاي خدماتي از جمله آب و برق و گاز در هتل هاست.

بهرام رضايي مديرکل ميراث فرهنگي و گردشگري استان يزد به

خبرنگار حوزه ميراث فرهنگي باشگاه خبرنگاران

در خصوص بالا رفتن هزينه هاي گردشگري در نوروز گفت: تعلق نگرفتن يارانه به هتل ها از دلايل اصلي افزايش قيمت هاست اما به طور کل در نوروز همه‌ي هزينه ها بالا خواهد رفت.

وي ادامه داد: ميراث فرهنگي استان يزد بر روند افزايش قيمت به خصوص در هتل ها نظارت داشته و قيمت هتل هاي درجه 1 تا 5 را تعيين مي‌کند.

رضايي در خصوص خدمات رساني به مسافران نوروزي بيان کرد: طي جلساتي با حضور فرماندار و اعضاي سفر استان يزد به بررسي و تفکيک دستگاه هاي مختلف استان براي خدمات رساني به مسافران پرداختيم و دستورالعمل هايي براي ارگان هاي مختلف استان ابلاغ کرديم.

وي به وظايف ميراث فرهنگي استان در ايام نوروز اشاره کرد و گفت: از جمله وظايف سازمان ميراث فرهنگي استان يزد نظارت و معرفي جاذبه هاي استان و اطلاع رساني به گردشگران است.

مديرکل ميراث فرهنگي و گردشگري استان يزد تصريح کرد: به دستور فرماندار استان همه‌ي ارگان ها و دستگاه ها به طور جداگانه به گردشگران خدمات رساني کنند.

وي درخصوص وظايف تعيين شده ديگر دستگاه ها بيان کرد: جلساتي همه‌ي تسهيلات و شرح وظايف و دستورالعمل براي خدمات رساني به گردشگران به طور جداگانه به هر دستگاهي ابلاغ خواهد شد.

رضايي اظهار داشت: هر دستگاه و ارگاني در هر استان در ايام نوروز بايد براي خدمات رساني بهتر به گردشگران با يکديگر همکاري کنند.

وي در پايان در خصوص خدمات رساني براي گردشگران استان يزد درسال جديد اظهار اميدواري کرد و گفت: امسال استان يزد برنامه ها و طرح هاي بسياري براي خدمت رساني هر چه بهتر به مسافران نوروزي فراهم خواهد کرد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار