مشهد/فرمانده ناجا؛

ریشه‌کن کردن منکرات و گسترش عدالت اجتماعی از نتایج انقلاب است

فرمانده ناجا ‌گفت: ریشه‌کن کردن منکرات و ارزش‌های اسلامی در جامعه مهمترین اهداف و نتایج پیروزی انقلاب اسلامی در ایران است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر جمعه در همایش نکوداشت سروقامتان ناجا که ویژه تجلیل از جانبازان نیروی انتظامی کشور بود اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان جان خود را در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های انقلاب فدا کردند و امروز خانواده‌های این عزیزان با وجود سختی‌های بسیار شکایتی ندارند.

فرمانده نیروی انتظامی ‌با اشاره به بیانات امام راحل اظهار داشت: برگزاری اینگونه جلسات از ضرورت‌های تکریم خانواده ایثارگران و جانبازان است و پرسنل و مدیریت این نیروی نظامی عنایت ویژه‌ای به این مسئله دارد.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه در دنیای امروز شالوده همه قدرت‌ها قدرت علمی است اظهار کرد: پایه تولید انواع قدرت‌ها در سایه قدرت علمی است‌ پس حرکت صحیح نظام ما در مسیر دانش هدف والایی است که دشمنان ما از آن غافل نمانده‌‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: انقلاب ما محصول عنصر خودباوری و پافشاری بر استقلال است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب و اسلام به خصوص در عرصه علمی دانشمندان ما را مورد هدف قرار می‌دهند اظهارداشت: چرا که می‌دانند مسیر رشد و ترقی نظام ما تنها از مسیر تقویت پایه‌های علمی کشور تحقق می‌یابد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.