سمنان/

راهپیمایی 22 بهمن اقتدار نظام را افزایش می‏دهد

امام جمعه موقت سمنان تأکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بدون شک اقتدار نظام را افزایش می‏دهد

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛حجت ‏ا لاسلام سیدجلال احمدپناهی در خطبه‏های آیین دشمن‌شکن نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم این شهر در مسجد امام سمنان برگزار شد، در سخنانی فرارسیدن یوم‏الله 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه یوم‏الله 22 بهمن برای ملت ایران اهمیت بسیاری دارد و در حقیقت روز شکست استکبار جهانی است، اضافه کرد: حضور در راهپیمایی این روز بزرگ باید مطابق شأن و منزلت آن و این بار نیز مقتدرانه و پرشکوه باشد.

امام جمعه موقت سمنان از مردم ایران اسلامی در سراسر کشور و در هر نقطه‏ای از جهان که هستند، درخواست کرد تا در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب که روز آینده برگزار می‌شود، شرکتی حماسی و انقلابی داشته باشند.

احمدپناهی ادامه داد: بیاناتی که مقام معظم رهبری اخیراً در خطبه‏های نماز جمعه مطرح کردند بسیار شیوا، به یاد ماندنی و دارای پیام‏های متفاوتی به جهانیان بود.

وی سخنرانی سراسر شور هفته گذشته ولی‌امر مسلمین جهان در نماز جمعه تهران را عامل اصلی افزایش وحدت بین امت اسلام دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در برهه کنونی بدون تردید به مرکز بیداری اسلامی، پناهگاه محرومان و بینوایان و امید محرومان و مستضعفان تبدیل شده است و این جای شکرگزاری دارد.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه در زمان حاضر که جهان به ملت ایران چشم دوخته است هر حرکتی در راستای دفاع از مملکت سبب افزایش اقتدار نظام اسلامی می‏شود، بیان کرد: همه باید بدانند که حضور گسترده و پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب می‏شود تا به نظام اسلامی مصونیت بخشیده شود و اقتدار آن افزایش یابد.

احمدپناهی ادامه داد: حضور میلیونی، گسترده و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن از تأکیدات مقام معظم رهبری بوده و در برهه کنونی که بیداری اسلامی در اقصیٰ نقاط جهان اسلام شکل گرفته، موجب خوشحالی دوستان نظام و خشم و ناراحتی دشمنان خواهد شد./س

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.