فارس/پور محمدي خبر داد؛

محاکمه عوامل پرونده فساد بانکی تا آخر بهمن‌ آغاز می‌شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه محاکمه عوامل پرونده اختلاس اخیر بانکی تا آخر بهمن ‌ماه آغاز می‌شود گفت: نظام اسلامی در مبارزه با فساد جدی است و اجازه نمی‌دهیم فساد در کشور ریشه بدواند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در همایش انقلاب اسلامی و عدالت‌گستری اظهار داشت: قوه‌ قضائیه در راستای ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد گام‌های بلندی برداشته و در این مورد بخش‌های مختلف مجموعه قوه قضائیه نظیر دیوان عدالت اداری و دستگاه‌های نظارتی تلاش‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند تا سلامت اداری را ارتقا دهند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور یکی از مسائل مهم برای اعتمادسازی، انسجام ملی و پایداری و استقامت ملی را سلامت نظام اداری دانست و اضافه کرد: هنوز راه بسیاری مانده و باید همکاران در این مورد تلاش داشته باشند و در این راستا یکی از مسائل مهم برای اعتمادسازی، انسجام ملی و پایداری و استقامت ملی سلامت نظام اداری است.

وی ابراز داشت: نظام اسلامی در مبارزه با فساد از تمام جنبه‌ها مصمم و جدی است و ما اجازه نمی‌دهیم تا فساد در این کشور ریشه بدواند، شبکه بسازد و نهادینه شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه تفکر عمومی نسبت به قوه قضائیه ارتقا داشته و بهبود یافته است خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی اراده قوی برای مبارزه با فساد دارد و اجازه نمی‌دهیم که فساد در جامعه ریشه بدواند.

وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب ما اگر بخواهد هم از درون جامعه و هم از برون از مرزها استوار بماند باید حامل ارزش‌های اخلاقی و مفاهیم اخلاقی باشد و اخلاق باید در صدر فعالیت‌های ما، تبلیغات، دعوت‌ها و پیام‌ها قرار گیرد.

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به موضوعات عدالت و امنیت در جامعه نیز بیان کرد: در موضوع عدالت باید در جامعه هم قوانین و هم رفتار عادلانه و منصفانه حاکم باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.