هفته آینده آغاز می‌شود

نصب تارتان پیست دوومیدانی سرپوشیده تبریز

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت : هفته آینده عملیات نصب تارتان پیست دوومیدانی سرپوشیده تبریز آغاز می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، سیدمحمدشروین اسبقیان در آیین بهره‌برداری از نخستین سالن ورزشی چند منظوره اختصاصی نابینایان و کم‌بینایان در شمال‌غرب کشور در تبریز اظهار کرد: 22 پروژه به مناسبت روز 22 بهمن در این استان به بهره‌برداری رسید که چهار پروژه در شهر تبریز است.

وی اضافه کرد:‌ سالن پارک چشم‌انداز، سفیدان، آکادمی جودو تبریز، سالن چند منظوره شهرستان‌های هشترود و دریان (شبستر) از جمله پروژه‌های افتتاح شده در ایام دهه فجر است.

اسبقیان با اشاره به تلاش دولت برای توسعه ورزش استان آذربایجان شرقی گفت: سرانه ورزشی استان آذربایجان‌شرقی قبل از انقلاب اسلامی 0.11 مترمربع بوده که این میزان هم اکنون به 0.58مترمربع رسیده است.

وی افزود: در طول سال‌های 56 تا 84، میزان سرانه ورزشی این استان 0.19 مترمربع افزایش یافته و این میزان افزایش از سال 84 تاکنون به 28 درصد رسیده است.

اسبقیان همچنین از افتتاح سالن سرپوشیده اختصاصی دوو میدانی شهر تبریز با حضور وزیر ورزش و جوانان تا پایان امسال خبر داد و گفت: همچنین 10 پروژه ورزشی دیگر همزمان با روز سوم خردادماه سال آینده (سالروز آزادسازی شهر خرمشهر) در استان آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری می‌شود.

وی در ادامه افزود : 22 سالن پروژه عمرانی ورزشی در دهه فجر سال 90 به مناسبت 22 بهمن در اختیار جامعه ورزشی قرار گرفته و 10 پروژه نیز با پیشرفت 95 درصد نیمه نخست سال 91 افتتاح خواهد شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.