مازندران/

لیست کاندیدای جبهه حامیان ولایت به‌زودی اعلام می‌شود

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای اعلام کاندیدای مورد نظر در استان‌ها و شهرستان‌ها در حال انجام است، گفت: لیست کاندیدای این جبهه به‌زودی اعلام می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛دلاور صیامی جمعه شب در سومین همایش جبهه حامیان ولایت مازندران در مسجد جامع نکا گفت: دشمنان سعی دارند انتخابات را به نفع خود تمام کرده و در بین آحاد جامعه اختلاف ایجاد کنند و اگر مراقب نباشیم، چالش است.

وی ابراز داشت: باید در انتخابات جاذبه داشته باشیم و اگر نمی‌توانیم جذب کنیم وارد نشویم.

صیامی با بیان اینکه مراقبت انتخاباتی درباره افراد دورو باید مورد توجه خاص قرار گیرد، خاطرنشان کرد: این افراد می‌خواهند در جامعه اختلاف ایجاد کنند و جوسازی کنند.

این مسئول ادامه داد: در این انتخابات افراد ولایت‌مدار را بشناسید و رای دهید و نماینده‌ای به مجلس بفرستید که ولایت‌مدار باشد.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت همچنین با اشاره به اتفاقات بعد از انتخابات 88 در ایران اسلامی گفت: عوامل فتنه 88 در بعد از انتخابات، نه تنها از عاشورای ما نگذشتند و هتک حرمت کردند بلکه در مناسبت‌های ملی، مذهبی و دینی ما مثل چهارشنبه سوری، روز قدس و... فتنه‌ها ایجاد کردند که باید جوابگو باشند.

وی اضافه کرد: انتخابات وظیفه شرعی ماست و باید هوشمندانه در این مسئله سرنوشت‌ساز خود شرکت کنیم.

صیامی اظهار داشت: نماینده‌ای که معامله می‌کند فایده‌ای برای جامعه و مردم ندارد. اگر نماینده‌ای دارای استدلال و عملکرد است و  برای شهدا، امام و انقلاب کار می‌کند وارد میدان شود و گرنه با آبروی کسی بازی نکند.

وی افزود: منابع موجود جامعه نیازمند مدیریت است و باید جامعه طوری مدیریت شود که رضایت عامه مردم جلب شود و بعضی افراد با برخی اعمال نادرست خون به دل امام و رهبر نکنند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.