لرستان/

شور انقلابی بار دیگر در رگ‌های لرستانی‌ها جاری شد

راهپیمایی باشکوه و پرشور سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حماسی هزاران نفر از امت مسلمان و انقلابی در سراسر استان همیشه سربلند لرستان آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛امروز هزاران نفر از زنان و مردان ولایی و مومن استان لرستان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این پدیده بزرگ قرن، با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی‌ سراسری، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا، بار دیگر عزم و اداره آهنین خود را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نمایش گذاشتند.

مردم لرستان امروز بار دیگر با حضور حماسی خود در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و تاکید بر تبعیت از فرامین هدایت‌گرانه و هوشمندانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بار دیگر با اعلام خشم و نفرت از دشمنان اسلام و انقلاب، ایستادگی و مقاومت خود را در دفاع از بنیان‌ها و آرمان‌های نظام شکوهمند جمهوری اسلامی در برابر چشم جهانیان به نمایش می‌گذارند.

لحظاتی پیش مراسم باشکوه 22 بهمن در خرم‌آباد و 9 شهرستان و بیش از 26 شهر کوچک و بخش با فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و ....آغاز شد.

در میان راهپیمایی کنندگان سالخوردگانی هستند که تمثال مبارک امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را در درست دارند.

امروز همه لرستانی‌های همیشه در صحنه به میدان آمده‌اند تا بار دیگر حماسه سازی کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.