ایران اسلامی به بركت پیروزی انقلاب در جهان سرآمد است

عیسی فرهادی با اشاره به مشكلات مختلف كشور در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت: به بركت این انقلاب، مجاهدتهای امام (ره) و جانفشانی های شهدا، امروز ایران اسلامی در ردیف كشورهای پیشرو و سرآمد جهان است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل استانداری عیسی فرهادی در آیین گشایش مصلای نمازجمعه مهرشهر كرج ازود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید كه كشور ما به واسطه وابستگی به آمریكا و قدرتهای زورگو با مشكلات متعدد در تمام زمینه ها مواجه بود.
وی یادآور شد: در دوران ستمشاهی ،مستشاران آمریكایی و رژیم صهیونیستی حاكمیت ایران را زیر سلطه خود داشتند و ارزشهای دینی و اسلامی و حقوق مردم به حاشیه رانده شده بود.
وی ادامه داد: درآن زمان وضعیت ایران به گونه ای بود كه نظامیان و اتباع آمریكایی درصورت ارتكاب جرم از مصونیت قضایی در ایران برخوردار بودند كه با پیروزی انقلاب به زورگویی های آمریكا در كشورمان خاتمه داده شد.
عیسی فرهادی گفت: نهضت امام خمینی (ره) در سال 1342و در شرایطی آغاز شد كه ظلم و خفقان توسط استكبار جهانی در ایران و سایر كشورها به اوج خود رسیده بود.
وی اظهار داشت: امام (ره) نهضتی در استمرار راه انبیاء الهی ، پیامبراسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) در ایران پایه گذار كرد كه این نهضت كاخ ستمگران جهان را به لرزه درآورد.
فرهادی تصریح كرد: یكی از دستاوردهای نهضت امام (ره) حاكمیت دینی ، ارزشی و ولایت فقیه است.
وی گفت : دوران ستمشاهی مشكلات عدیده ای از جمله كم رنگ شدن ارزشهای دینی ،وابستگی به غرب و فقر و معضلات اجتماعی برای ایران به ارث گذاشت اما با پیروزی انقلاب اسلامی اكنون ایران به یك كشور پیشرفته در ابعاد مختلف تبدیل شده است.
استاندار البرز ادامه داد: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای جلوگیری گسترش اثرات این انقلاب به توطئه های بزرگ علیه كشورمان دست زدند.
وی از ایجاد تفرقه های قومی و قبیله ای ، ترور شخصیت ها ، تحریم های اقتصادی و نظامی ، تحمیل هشت سال جنگ نابرابر وفتنه سال 88 به عنوان بخشی از توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی نام برد.
فرهادی یادآور شد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی بیش از 55 كشور جهان به طور مستقیم و غیر مستقیم از رژیم بعث عراق علیه كشورمان حمایت كردند و پیشرفته ترین سلاحها را در اختیار صدام گذاشتند..
وی اظهار داشت : در مقابل ملت مسلمان ایران با تكیه بر ارزشهای دینی و الهی توانست یك تنه استكبار جهانی را زمین گیر كند و به نماد و الگوی استقامت برای ملت های جهان از جمله مردم لبنان و فلسطین تبدیل شود.
استاندارالبرز ادامه داد:امروز به بركت انقلاب امام (ره) و ملت مسلمان ایران، هیمنه قدرتهای زورگوی جهانی شكسته شده است و ملتها از جمله در مصر و لیبی حاكمان دیكتاتور و وابسته به استعمارگران را كنارگذاشته اند.
وی تاكید كرد: نهضت امام خمینی (ره) با خود عدالت و عدالتخواهی را به ارمغان آورد و می رود تا پرچم اسلام را در مرتفع ترین نقاط جهان به اهتزاز درآورد.
وی یادآور شد: در حالی كه اغلب مناطق شهری و روستایی كشور در دوران قبل از پیروزی انقلاب با مشكلات فراوان مواجه بودند اما با پیروزی انقلاب ،خدمات گسترده به دورترین نقاط میهن اسلامی ارایه شد.
عیسی فرهادی گفت : به رغم تحریم های اقتصادی و نظامی ،امروز ایران اسلامی در بخش های علمی ،صنعتی و نظامی در منطقه خاورمیانه و جهان سرآمد است و به یاری خداوند و مشاركت مردم ،مشكلات یكی پس از دیگری برطرف می شود.
فرهادی افزود: در سالهای اخیر آمریكایی ها با این تفكر غلط كه می توانند از طریق اعمال تحریم های اقتصادی ، كشورمان را به زانو درآورند دست به اقدامات گسترده ای زده اند كه این روش نتوانسته قطار علم و پیشرفت و سازندگی را در ایران اسلامی متوقف كند.
وی با اشاره به خدمات ارزنده دولتهای نهم و دهم در مناطق مختلف كشور ، گفت : دولت خدمتگزار تاكنون گامهای موثری برای محرومیت زدایی در كشور برداشته است .
استاندار البرز افزود: سفرهای استانی دولت به مناطق مختلف كشور، پیشبرد برنامه صلح آمیز هسته ای و اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه ها از جمله اقدامات ارزشمند این دولت بوده كه علاوه بر رضایتمندی مردم ،بسیاری از دغدغه ها را كاهش داده است.
فرهادی از مردم استان البرز خواست با شركت گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر امید دشمنان را به یاس مبدل كنند
در این آیین قشرهای مختلف مردم و مسوولان استانی حضور داشتند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.