یاسوج/ گزارش اختصاصي؛

کاش می شد 33 سالگی انقلاب را به تصویر کشید ...

انقلاب اسلامی یکی از زیباترین فصل‌های تاریخ ایران اسلامی است که ملت ایران به رهبری امام راحل با زیبایی هرچه تمام‌تر آن را برای جهانیان به نمایش گذاشتند و در تاریخ چه‌قدر باشکوه و زیبا به ثبت رسید، برگی زرین شد و همواره تاریخ ماندگار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، انقلاب اسلامی ایران سرآغاز یک نهضت و حرکت انقلابی در جهان شد که امروزه در خیلی از کشورهای جهان اسلام با درس گرفتن آن همه شکوه و عظمت و رجوع به فرهنگ غنی برگرفته از جهاد و مجاهدت در روزهای منتهی به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به سمت نابودی طاغوت‌های زمان خودشان گام برمی‌دارند.
با وجود تبلیغات مسموم رسانه‌های جهانی، هر سال شاهد برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن هستیم و مردم به خیابان‌ها می‌آیند تا بار دیگر با تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا بگویند که سرباز ولایت مطلقه فقیه هستیم و در این راه و برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ چیز کوتاه نخواهیم آمد.
جهانیان در 22 بهمن امسال نیز شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی را خواهند دید، خواهند دید که مادرانی با در دست داشتن عکس فرزندان شهید به خیابان‌ها می‌آیند تا بگویند که خط و راه شهدا همچنان ادامه دارد و انقلاب اسلامی را با جان و دل دوست دارند.
در این روز رنگ‌ها، قومیت‌ها، سلایق و تفکرات سیاسی معنا ندارد، در زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری همه با وحدتی مثال‌زدنی به میدان می‌آیند تا با شعارهای کوبنده خود گوش مستکبران را به درد آورند، در این روز ملت ایران یکپارچه فریاد همدلی خواهند داشت و مطمئنا چشمان جهان به این حضور قدرتمند خیره می‌شود.
این در حالی است که 200 خبرنگار خارجي پوشش خبري راهپيمايي 22 بهمن را به عهده دارند
خبرنگاران خبرگزاري‌ها و شبکه‌هاي تلويزيوني به منظور پوشش خبري راهپيمايي 22 بهمن در سراسر مسيرهاي حضور دارند
تعداد زيادي خبرنگار و عکاس هم اکنون در نقاط مختلف از مسير راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن مستقر شده‌اند و آماده پوشش مراسم راهپيمايي هستند.
حمید عباسی   که سالهاست در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کند  اعتقاد دارد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را بیش از پیش و در شرایط حساس کنونی جهان و منطقه از دستیابی به اهداف خود مایوس می کنند.
این فرهنگی 40 ساله می افزاید: وظیفه شرعی و دینی داریم که به شکلی باشکوه و گسترده در مراسم راهپیمایی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است شرکت کنیم.
اکنون مردم برای پاسخ به ندای رهبر فرزانه خود و برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا در راهپیمایی شرکت می کنند، راهپیمایی که همچون سیلی خروشان خیابانها را قرق کرده و مثل مشت محکمی است بر دهان دشمنانی که از این همه حضور شوک شده اند .
ابراهیم  یک دانشجو است و معتقد است: شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی موجب نا امیدی دشمنان اسلام، انقلاب و نظام می شود چرا که دشمنان اسلام و انقلاب به راهپیمایی روز 22 بهمن چشم دوخته اند و هرگونه کوتاهی باعث خسارت بزرگی به کشور می شود.
بسیاری از افرادی که می خواهند در تظاهرات شرکت کنند بر اهمیت حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی صحنه می گذارند و می گویند: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن صحنه نمایش وحدت و انسجام و عزم ملی در پیگیری اهداف انقلاب اسلامی است.
به گفته ابراهیمی که یک بانوی 60 ساله است و پرچم ایران را به دست گرفته : در این برهه حساس و سرنوشت ساز همه وظیفه داریم در این راهپیمایی شرکت کنیم.
وی با ضروری خواندن حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه می گوید: حضور مردم در صحنه، تهدیدات را خنثی می کند و ضریب امنیت ملی را بالا می برد.
تظاهرات و راهپیمایی 22 بهمن در سالگرد انقلاب نماد استقامت و تداوم انقلاب است، در طول سال گذشته تحت شدیدترین حملات رسانه ها و تهدیدهای روانی آمریکا برای حمله یا تحریم اقتصادی بودیم، اما حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یا در صحنه های دیگر پاسخگویی به دشمنان و تهدیدات آنهاست.
حاج احمد جانباز 50 درصد هم معتقد است :خارج از جهت گیری های سیاسی موجود، باید 22 بهمن را روز ظهور اقتدار وحدت ملی بدانیم و در صحنه حاضر شویم. حضور همیشه در صحنه مردم مایه دلگرمی مسئولان نظام و ناامیدی و یاس بیگانگان که طمع به استقلال کشور و عزت ملت بسته اند است.
وی ملت ایران را ملتی زنده، با نشاط و عزتمند می خواند و می افزاید: ملت ایران همواره با صلابت، نقشه های استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد.
حاج احمد دست می گذارد روی ویلچرش که حالا نقش پاهایش را بازی می کنند و می گوید: مساله هسته ای جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت های بسیار خوبی را در عرصه های مختلف ازآن ما کرده است و در چنین شرایطی به نمایش درآمدن وحدت ملی می تواند از زوایای مختلف اثرات بسیار مثبت و مناسبی را برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.
در این میان نوجوانان دبیرستانی هم دست کمی از بزرگان ندارند چفیه ها را دور سرشان پیچیده اند  و تابلو هایی از تصاویر رهبر انقلاب را تهیه کرده اند تا در تظاهرات شرکت کنند، از جوانی تا زمان حال مقام معظم رهبری را به تصویر کشیده اند؛ تا خیلی ساده و بی ادعا در برگزاری روز جشن انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.
یادم به حرفهای پیرزنی می افتد که سال پیش به جای چادر، کاوری پوشیده بود که سرتاسر پرچم ایران بود؛ دستش هم عکسی از رهبر انقلاب. آرام آرام راه می رفت. سنش بالابود. ولی چهره اش نشان می دهد سر حال است. اوسی و چند سال قبل هم مثل الان در تظاهرات شرکت می کرده است.
مردم شریف ایران امسال نیز با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن وحدت ملی و ایمان و اعتقاد راسخ خود به نظام اسلامی را نشان می دهند.
حساسیت و اهمیت راهپیمایی 22 بهمن و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی شاید مهمتر از بقیه باشد و این امر در امتداد برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهر تایید دیگری بر مردمی بودن نظام اسلامی است .
چگونه می توان 33 سال اقتدار ، شایستگی و ولایت مداری مردم ایران را به تصویر کشید ، دوربین ها امروز ناتوانند از اینکه حضور میلیونی را به تصویر بکشند ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.