غریبه‌های محمدرضا سرشار به چاپ سوم رسید

«غریبه‌ها» با گردآوری محمدرضا سرشار برای سومین بار روانه بازار نشر شد.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

، کتاب‌ «غریبه‌ها» به کوشش محمدرضا سرشار برای سومین بار توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.قصه‌های این کتاب برای سالهای آخر دبستان و دوره راهنمایی گردآوری و منتشر شده است.

کتاب «غریبه‌ها» منتخبی از چهار داستان است که سرشار گردآوری و ویراستاری آثار را انجام داده است . این کتاب عنوان پنجمین اثر از مجموعه‌ی قصه‌های انقلاب است.

داستان نویسان کتاب عبارتند از:علی اکبر والایی با داستان «آخر تعزیه»٬م.تقوا با داستان «بسته‌ عجیب »و محمد حسین کیانپور با داستان‌های«‌غریبه‌ها و شاخه‌های شکسته»که نامشان در صفحه اول کتاب گنجانده شده است.

در یکی از داستان‌های کتاب اینگونه آمده است:دیگر طاقت نیاوردم و پریدم توی حرف پدرم و گفتم:می خواستی به کدخدا و رییس انجمن بگویی٬اینکه افتخار نیست٬این بدبختی است که برنج و گندم آمریکایی٬این قدر در ایران زیاد شده.برای همین است که کشاورزی ما از بین رفته.بابام با ناراحتی گفت:این حرفا به من وتو چه مربوط است٬مملکت صاحب دارد.صاحب آن هم شاه است...

کتاب «غریبه‌ها» تولید مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه‌ی هنری است که در 79 صفحه، قطع پالتویی و با قیمت 1900 تومان توسط انتشارات سوره‌ی مهر برای گروه سنی نوجوان به چاپ مجدد رسیده است./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار