سمنان/

حضور در انتخابات جهاد در راه حق است

شماری از بانوان گرمساری تاکید کردند: شرکت در انتخابات در برهه کنونی همچون جهاد در راه حق و مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب است

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛گردهمایی بانوان بسیجی در مسجد ریکان از توابع شهرستان گرمسار برگزار شد و بانوان همیشه در صحنه گرمساری بر حضور پرشور در انتخابات تاکید کردند.

فرمانده گردان مائده حوزه بنت‏الرسول (س) شهرستان گرمسار در این نشست که تعداد زیادی از بانوان در آن حضور داشتند، اظهار کرد: "بصیرت" یکی از مولفه‏های اساسی تشخیص راه حق از باطل بوده و مهم‏ترین عامل پایداری افراد و ماندگاری انسان در راه ولایت محسوب می‏شود.

مهناز احمدی که خود فعال بانوان است، اضافه کرد: وظیفه ما در زمان حاضر که یکی از حساس‏ترین مقاطع نظام اسلامی تلقی می‏شود، مقاومت در راه اسلام و انقلاب و ارتقای بصیرت در همه بخش‏هاست.

وی تصریح کرد: دشمنان کشورمان در برهه کنونی می‏کوشند تا به جهانیان نشان دهند که حضور حداقلی مردم ایران در پای صندوق‏های اخذ رأی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به علت ناکارآمدی نظام روی می‏دهد؛ اما آنها در عملی ساختن این هدف خود ناکام خواهند ماند.

این فعال بانوان اضافه کرد: دشمن همواره می‏کوشد تا نظام را تضعیف کند و آنها در پی این هستند تا عناصر متمایل به خود را وارد مجلس شورای اسلامی کنند.

احمدی بیان کرد: غربی‏ها و ایادی آنها در داخل کشور تلاش دارند تا فضای انتخابات را نا امن جلوه دهند؛ در حالی که همه امروز امنیت کامل را در کشور درک می‏کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.