خوزستان/

مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در اهواز آغاز شد

همزمان با سراسر کشور در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در مرکز خوزستان آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران، راهپیمایی ملت ولایتمدار و مؤمن استان خوزستان آغاز شد تا بار دیگر با حرکت بصیرت بخش خویش کاخ ظلم و استکبار را فرو ریزند.

اگرچه زمان آغاز راهپیمایی در اهواز ساعت 10 از میدان بسیج اعلام شده بود اما مردم انقلابی و شهید پرور اهواز از ساعتی قبل از آن فوج فوج به سمت محل مذکور حرکت کرده و با پخش سرودهای انقلابی راهپیمایی خود را در ساعت مقرر از میدان بسیج به سمت میدان مولوی آغاز کردند.

ائمه جمعه و جماعات، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان و فرماندار اهواز، مسئولان ادارات و سازمان‌ها، فرماندهان نظامی و انتظامی، ورزشکاران و هنرمندان، معلمان و فرهنگیان و... همگام با مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی امروز حضور دارند.

مردم با مشت‌هایی گره کرده شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، «22 بهمن ماه یوم الله یوم الله، بنیانگذار این روز روح الله روح الله، 22 بهمن بود گرامی، بر رهبر جمهوری اسلامی و راه امام و شهدا زنده است، نهضت ما همیشه پاینده است سر می‌دهند و یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.

مسیر راهپیمایان پس از گذر از میدان مولوی به سمت پل چهارم (سلمان فارسی)، خیابان آزادگان، میدان شهدا و در ‌‌نهایت حسینیه اعظم در خیابان طالقانی ادامه خواهد یافت.

در طول مسیر ایستگاه‌های صلواتی بسیاری از سوی نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی و بسیج برپا شده که از راهپیمایان پذیرایی به عمل می‌آورد.

قرار است در پایان راهپیمایی ابراهیم عزیزی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور سخنرانی ایراد کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.