نواي فجر انقلاب در بيست و هفتمين جشنواره بين المللي موسيقي؛

سرلك:هنر را بي جهت دوست دارم

هنر موسيقي را بدون هر گونه جهت گيري سياسي فقط بدليل ارزش هاي نهفته در اين عنصر و اصالت آن دوست دارم.

سينا سرلک خواننده گروه موسيقي "رومي" در گفتگو با

خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران

ضمن بيان اين مطلب افزود: امسال پس از گذشت 3 سال در جشنواره موسيقي فجر اجرا دارم.

وي ادامه داد: در هر سرزميني جشنواره هاي مختلفي در روزهاي خاصي از سال براي رشته هاي گوناگون برگزار مي شود به منظور اينکه علاقه مندان آن رشته ها بتوانند از نزديک با هنرمندان رشته مورد نظر خود در ارتباط باشند.

سرلک در رابطه با اينکه در انجام يک کار هنري، ‌نبايد هيچ گونه جهت گيري صورت بگيرد، اظهار داشت: من هميشه هنر را به خاطر اصالت وجودي اين عنصر و براي سرزمينم و مردم کشورم انجام دادم و با هر گونه جهت گيري به شدت مخالف هستم و تا کنون آثار هنري ام را براي هيچ گروه خاصي، ارائه نکرده ام.

وي با اشاره به اينکه ارسال آثار موسيقايي به جشنواره موسيقي فجر، هر ساله صورت مي گيرد، تصريح کرد: از سال هاي گذشته هميشه يکسري از خوانندگان و گروه ها، از شهرها و استان هاي مختلف، آثارشان را به دفتر جشنواره مي فرستادند که در نهايت هئيت داوران از بين آثار دريافتي اثري را که براي آن زحمت بيشتري کشيده شده بود و سازندگان آن شناخته شده تر بودند را انتخاب مي کردند.

سرلک خاطرنشان کرد: من هم همه مراحل ابتدايي را براي رسيدن به اين مقام و حضور در جشنواره طي کردم و اميدوارم دوستاني که زحمت زيادي براي ارائه اثري با کيفيت مي کشند نيز در دوره هاي بعدي جشنواره موسيقي فجر حضور داشته باشند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.