آخرین قرارداد فوتبالی "افندی"/

رقم قرارداد مصطفی دنیزلی مشخص شد

مبلغ دریافتی سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس از آخرین قرارداد فوتبالی‌اش مشخص شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از آنکه مصطفی دنیزلی مسئولیت تیم پرسپولیس را پذیرفت، نخستین پرسشی که در ذهن متبادر شد، این بود که رقم قرارداد مصطفی دنیزلی چقدر بود؟ دنیزلی برای حضور در پرسپولیس چقدر گرفت؟

در شرایطی که محمد رویانیان و قائم مقامش در باشگاه پرسپولیس از بیان میزان رقم قرارداد دنیزلی خودداری کردند، این مربی ترکیه‌ای در نخستین نشست خبری خود که عصر شنبه در هتل آزادی برگزار شد، اظهار داشت: "تنها این را می‌توانم بگویم که مبلغ دریافتی‌ام از پرسپولیس با مبلغ قراردادم با شبکه تلویزیونی ترکیه از نظر رقم تفاوتی ندارد"!

برای یافتن میزان رقم قرارداد مصطفی دنیزلی با برنامه لیگ تی وی فقط کافی است به سایت www.ofansif.com مراجعه کنید و در صفحه http://www.ofansif.com/basin-yayin/spor-haberleri/trtden-christoph-daum-bombasi/74520.aspx نام مصطفی دنیزلی را جستجو کنید، در این سایت رقم قرارداد مصطفی دنیزلی برای یک فصل همکاری با برنامه لیگ تی وی و کارشناسی این برنامه مبلغ 500 هزار دلار دریافت بوده است.

با یک حساب و کتاب معمولی مشخص می‌شود که مربی ترکیه‌ای پرسپولیس تا پیش از حضور در این تیم برای هفته‌ای یک یا نهایت دو شب کارشناسی در یک برنامه تلویزیونی طی یک فصل فوتبالی 500 هزار دلار دریافتی داشته است.

مصطفی دنیزلی پس از آنکه تیم بشیکتاش را به عنوان قهرمانی لیگ ترکیه رساند برای تمدید قرارداد با این تیم در فصل 10 - 2009 قراردادی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار یورو دریافت کرده و این درحالی است که در آن فصل لوییز آراگونس برای هدایت تیم فنرباعچه مبلغ سه میلیون و پانصد هزار یورو دریافتی داشته است.

اگر بخواهیم به این رقم قرارداد که برگرفته از روزنامه حریت است، استناد کنیم، مصطفی دنیزلی آخرین رقم قرارداد فوتبالی‌اش در ترکیه چهار برابر رقمی بوده که از برنامه لیگ تی وی دریافت کرده است.

دنیزلی که بارها عنوان کرده برای بازگشت به ایران از مسائل مالی چشم پوشی کرده است، هنوز مشخص نیست به کف قراردادش در ترکیه رضایت داده یا سقف آن!/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار