5 هزار متر از خیابانهای محله مهران در منطقه 4 خط کشی محوری شد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 گفت: به همت اداره فنی و ترافیک ناحیه یک در یک طرح فوریتی طی یک ماه گذشته خیابانهای محله مهران در سطح این ناحیه خط کشی محوری شد.

عبدالکریم شفیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور افزایش ایمنی خودروها اداره فنی و ترافیک ناحیه یک در یک طرح فوریتی اقدام به خط کشی محوری خیابانهای شهید عراقی تیسفون پل خواجه عبدالله و خیابان استاد حسن بنا در محله مهران به طول 5000 متر کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد: به منظور ایمنی در تردد دانش آموزان واحد ترافیک ناحیه 1 اقدام به توزیع 20 عدد سرعت گیر متحرک بین مدارس شهدای گمنام شهید رحیمی راهنمایی و دبیرستان خواجه عبدالله، شهید عباسپور، آبشناسان، صالحی شفا، شهید آوینی، بهار و پروین اعتصامی کرد.

شفیعی تصریح کرد:‌با توجه به ممنوعیت نصب سرعتگیر سرعت گیرهای خیابانهای دانشگاه علم و صنعت و خیابان قزوینی تقاطع 49 در محله علم و صنعت با هدف جلوگیری از ایجاد ترافیک و تسریع در عبور و مرور خودروها به همت اداره فنی و ترافیک ناحیه 4 جمع آوری شدند.

محمدرضا غلامی شهردار ناحیه 8 منطقه 4 اظهار داشت: به منظور تردد ایمن و کاهش تصادفات رانندگی بویژه تردد دانش آموزان به همت فنی و ترافیک ناحیه 8 پیاده روی خیابان شهید صدوقی مقابل مدرسه شهید صدوقی به تعداد 50 بلوک خط کشی عابر پیاده شد همچنین در ادامه اجرای این طرح پیاده رو خاکی مقابل مدرسه راهنمایی صبح صادق واقع در خیابان بهشت شرقی به مساحت 70 متر مربع و با صرف حدود 9 تن آسفالت مرمت و مناسب سازی شد.

وی خاطر نشان کرد:طی این عملیات روکش آسفالت پل عرضی گذر خیابان بهشت شرقی با فرعی بهشت سوم با پخش 4 تن آسفالت همسطح سازی شد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار