احياء بافت فرسوده منطقه 15 الگو سازي مي شود

باتوجه به اينكه منطقه 15 در حوزه نوسازي جز برترين مناطق در احيا بافت فرسوده است روند نوسازي بافت فرسوده درمحلات خوب بخت و مينابي اين منطقه الگو سازي مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، عليرضا جعفري مدير عامل سازمان نوسازي شهر تهران در خصوص مطلب فوق اظهار داشت: از جمله موضوعاتي كه در سمينارها و همايش هاي ما عنوان مي شود اقداماتي است كه در بافت فرسوده منطقه 15 انجام شده و اين امر به عنوان الگو در سطح كلان شهرها مطرح مي شود.
جعفري ضمن تقدير از عملكرد شهردار منطقه 15 به جهت پويا بودن در جهت رونق بخشيدن به بافت فرسوده ياد آور شد: سازمان نوسازي از سال 82 در بحث نوسازي بافت فرسوده منطقه حضور داشته و ميزان هزينه و زماني كه در اين منطقه صرف شده، قابل توجه است و از اين جهت الگوي ورود در فضاي بافت فرسوده محله خوب بخت و مينابي را در مراكز علمي استفاده مي كنيم.
وي خاطر نشان كرد: در صدديم اين محلات را به عنوان مدل و الگو بازنگري كنيم تا در صورت وجود مشكل بتوانيم آنها را شناسايي، ارزيابي و تحليل كرده و آن را تبديل به سند و شناسنامه كنيم.
سهروز رضايي قائم مقام شهردار منطقه 15 در تكميل مطالب فوق گفت: در اين راستا يزداني شهردار منطقه مسئوليت راهبردي كل كميته را برعهده دارند تا با همكاري حوزه هاي مربوطه و شهر داران نواحي بتوانيم يك مدال ملي را از اين منطقه بدست آوريم و اميدواريم در جلساتي كه با مسئولان مربوطه برگزار مي شود بتوانيم يك برنامه راهبردي را تنظيم كنيم.
رضايي ضمن تشريح اقدامات انجام گرفته در بافت فرسوده منطقه به ويژه در حوزه اجتماعي اعلام كرد: سعي مي كنيم با مشاركت و همكاري همه حوزه هاي مربوطه اين برنامه را به خوبي پيش ببريم./ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار