رودهن/

شهر آبسرد به سوی توسعه و پیشرفت در حركت است

شهردار شهر آبسرد با بیان اینكه بی تردید رسیدگی به سیما و منظر شهر به عنوان خانه دوم شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری ها است، گفت: در این راستا هرچه تلاش بیشتری انجام شود، ثمرات بهتری را شاهد خواهیم بود كه از آن جمله شادابی و نشاط شهروندان است.

عبدالله متولی' در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

با اشاره به اینكه اقدامات عمرانی و رفاهی، اولویت اول شهرداری آبسرد است، تصریح كرد: تمام اقدامات عمرانی رفاهی و اجتماعی در شهرداری آبسرد براساس پژوهش صورت می گیرد و هیچ یك از فعالیت های این مركز بدون تحقیق انجام نمی شود.

وی ادامه داد: شهرداری برای انجام اقدامات ریشه ای در منطقه فرم های نظر سنجی تهیه كرده تا از این طریق با مشكلات مردم منطقه و انتظارات آنان به صورت علمی و دقیق C.R.M آشنا شود.

این مقام مسئول در ادامه ساماندهی منطقه همند آبسرد را اولویت اصلی این شهرداری ذكر كرد و افزود : ساماندهی و قانونمند كردن ساخت و ساز در این منطقه یكی از حساس ترین اقدامات شهرداری است كه در این خصوص مكاتبات لازم برای صدور مساعدت مسئولان استانی نیز انجام و مقرر شده با بهبود شرایط جوی این مهم اجرایی شود.

شهــــردار آبسرد حد نصاب زمین مورد نیاز برای صدور مجوز ساخت و ساز در حریم این شهر را 2 هزار متر ذكر كرد و گفت: در جلسه ای كه با جهاد كشاورزی شهرستان داشتیم، مقرر شد در راستای حفظ و احیای زمین های كشاورزی و باغات، تمام پرونده ها به جهاد كشاورزی معرفی شوند تا پس از طی روال قانونی، برای صدور جواز ساخت هر گونه اقدامی از سوی شهرداری آبسرد بلامانع شود./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.