استاندار قم خبرداد

احداث مجموعه نمايشگاهي در قم

استاندار قم بر ضرورت برنامه ريزي جدي براي ساخت مجموعه نمايشگاهي با وجود همه امكانات در شهر قم تاكيد.

به گزارش روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام و المسلمين محمدحسين موسي پور در جلسه بررسي احداث نمايشگاه دائمي استان قم در سخناني اظهار داشت: برپايي نمايشگاه ها در رشد و توسعه اقتصادي، شكوفايي صادرات و توانمندسازي واحدهاي توليدي استان نقش بسزايي ايفا مي نمايد.

وي با بيان اينكه ايجاد نمايشگاه دائمي در استان قم از مطالبات جدي بوده و داراي اهميت و تاثيرگذاري مضاعفي است، از روند پيشرفت امور مربوط به احداث نمايشگاه اظهار نارضايتي نمود و افزود: قصور و كوتاهي در اين مورد از هيچ كس پذيرفتني نيست.

استاندار قم بر ضرورت برنامه ريزي جدي براي ساخت مجموعه نمايشگاهي با وجود همه امكانات در شهر قم تاكيد كرد و گفت: استان قم به دليل قرار گرفتن در مجاورت تهران و بهره مندي از زيرساخت ها و ظرفيت هاي لازم، به خوبي مي تواند از وجود اين مجموعه در جهت رشد و شكوفايي اقتصادي و اشتغالزايي استفاده نمايد.

وي همچنين تصريح كرد: مجموعه نمايشگاهي استان قم در درجه اول بايد نيازهاي نمايشگاهي استان در زمينه هاي گوناگون صنعتي، خدماتي، علمي، اقتصادي و فرهنگي را مرتفع نموده و سپس ميزبان نمايشگاه هاي ملي در عرصه هاي مختلف باشد.

حجت الاسلام و المسلمين موسي پور با اشاره به توجيه سرمايه گذاري و جذابيت بالاي احداث مجموعه نمايشگاهي در استان قم خاطرنشان كرد: طرح ساخت اين مجموعه و عمليات اجرايي آن در فازهاي مختلف بايد هرچه سريعتر آغاز و براي جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي فراخوان شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.