خانه های کارآفرینی جنوب تهران گسترش یافت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به توسعه خانه های کارآفرینی از راه اندازی 2 خانه کارآفرینی ویژه معلولان این منطقه خبر داد.


حبیب الله غفوری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور تقویت و پرورش خلاقیت و استعدادهای محلی اقشار خاص جامعه خانه کارآفرینی احمر ویژه معلولان دختر و خانه کارآفینی طاهر ویژه معلولان پسر در این منطقه راه اندازی شد.

وی با اشاره به اهمیت افزایش توانمندی های معلولان و اقشار خاص جامعه افزود: خانه های کارآفرینی مورد اشاره با 300 نفر عضو در زمینه تهیه پوشاک و کفش فعالیت دارند.

وی بر توسعه اقتصادی خانوارها و ایجاد فرصتهای شغلی مناسب نیز تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 15 خانه کارآفرینی با هدف اشتغالزایی و ارائه آموزشهای مهارتی در منطهق 20 فعالیت دارند.

غفوری به توسعه خانه های کارآفرینی در بخش حریم و روستاهای این منطقه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: یک مورد از خانه های کار آفرینی در روستای قلعه نو واقع شده است و 3 مورد دیگر نیز در روستاهای گل تپه، چالطرحان و قاسم آباد به زودی راه اندازی می شود.

گفتنی است، ‌خانه های کارآفرینی درزمینه های ساخت ربات و تولید پلیمرهای صنعتی قالیبافی،‌صنایع دستی،‌کیف و کمربند چرم طراحی دکوراسیون منزل،‌تولید ساک پتو تابلو فرش و تولید پوشاک فعالیت دارند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار