لرستان /

بهره برداری از مجتمع پتروشیمی لرستان ایجاد 10 هزار شغل پایدار را به همراه دارد

استاندار لرستان گفت: بهره برداری از مجتمع در حال ساخت پتروشیمی استان 10هزار شغل پایدار را ایجاد خواهد كرد كه این امر گام بسیار مهمی در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان استان است.

 به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛الله دهمرده در بازدید از مجتمع در حال ساخت پتروشیمی لرستان به همراه نماینده ولی فقیه در استان حجت الاسلام و المسلمین 'سید احمد میرعمادی' با تاكید بر تسریع در روند اجرایی این پروژه افزود: پروژه عظیم پتروشیمی لرستان كه طرح بنیادینی در مسیر رشد و توسعه صنعت و اقتصاد این استان است با رقمی معادل هفت هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری می تواند افق بسیار روشنی را در زمینه شكوفایی این استان ایجاد نماید.

وی با تقدیر از متخصصان داخلی گفت: پیشرفت متخصصان داخلی و اعتماد به نفس وتوانایی بالای آنان در این پروژه مایه افتخار و مباهات است.

وی اظهار داشت: علی رغم همه تحریم ها امروز پروژه های سنگینی از جمله پتروشیمی كه تا چند سال قبل توانایی راه اندازی آنها را نداشتیم انجام می شود كه این اقدامات و توانمندی ها موجب عزت و سربلندی ایران در جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان نیز با تاكید بر لزوم فعالیت همه جانبه رشد و ارتقا منزلت و جایگاه استان از نظر اقتصادی، گفت: تعامل و همدلی یكی از مهمترین مولفه های مورد نیاز مدیران و تمامی دست اندركاران است.

حجت الاسلام و المسلمین ' سید احمد میرعمادی' افزود: مدیران باید با انجام صحیح مسولیت های خود اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی مبنی بر رضایت مندی مردم را مد نظر قرار دهند.

وی اظهار داشت: پیشرفت هایی كه توسط متخصصین داخلی انجام گرفته باید به صورت شفاف برای مردم شریف لرستان اطلاع رسانی شود.

پروژه پتروشیمی لرستان كه سال گذشته عنوان بهترین پروژه را از لحاظ سرعت پیشرفت در سطح كشور از آن خود كرده است با میانگین رشد ماهانه 3.1 درصد پیشرفت بعنوان صنعت نمونه استان در سال 89 و 90 انتخاب شده است . /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.