مريم سعادت:

سينماي کودک سينماي فراموش شده

سينماي کودک با برخورداري از جايگاهي ويژه در اين صنعت به خصوص در امر پشتوانه سازي و پرورش مخاطب نبايد به دست فراموشي سپرده شود.

مريم سعادت بازيگر سينما و تلوزيون به

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

گفت: سينماي کشور در شرايط فعلي که نگاه سينماگران بر روي کسب درآمد خوب متمرکز شده از توليداتي خاص با موضوع طنز اشباع شده است.

وي افزود: هم اکنون در اين صنعت ژانرهايي مانند سينماي کودک به دليل اعمال برنامه هاي ضعيف به مرور زمان به دست فراموشي سپرده شده و تعداد فيلم در اين ژانر به انگشتان دست هم نمي‌رسد.

اين بازيگر سينما و تلوزيون تصريح کرد: سينماي کودک در ساليان گذشته با ظهور فيلم هاي خوب با ساختار مطلوب به لحاظ کمي و کيفي در سينما منبع خلق آثاري ارزشي و ماندگار بوده است.

سعادت اضافه کرد: سينماي ايران براي حفظ حيات خود در آينده بايد به مقوله پشتوانه سازي در اين صنعت نگاهي ويژه و عميق داشته باشد.

اين بازيگر سينما و تلوزيون ادامه داد: مخاطبان کودک و نوجوان بايد با رونق در حوزه ساخت فيلم هاي کودک و نوجوان در بدنه اين صنعت حفظ شوند.

سعادت ابراز داشت: به دليل شرايط بد توليد و به ويژه اکران فيلم هاي ژانر کودک سينماگران اين بخش از سينما با کوله باري از تجربيات ارزشمند براي بهبود شرايط مالي خود به سمت ساخت فيلم هاي سطحي حرکت کرده اند.

اين بازيگر سينما و تلوزيون بيان کرد: هم اکنون در مجموعه تلوزيوني "نقطه سر خط" به کارگرداني سعيد آقاخاني به سفارش شبکه سوم سينما کار خود را به اتمام رسانده ام و از سوي ديگر درگير بازي در حوزه تئاتر بودم ولي دوري از طنز امکان پذير نيست.

سعادت اظهار داشت: ژانر طنز، کودک و ساير ژانرها براي رشد و خودکفايي اين صنعت بايد در حوزه هاي توليد و اکران با رونق اساسي مواجه شوند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.