فرماندار نمین خبر داد

پیشرفت 30 درصدی کتابخانه مرکز نمین

فرماندار شهرستان نمین از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی کتابخانه مرکزی نمین خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، سید تقی دریتیم در بازدید از کتابخانه عمومی فرهنگ نمین اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌ها در ارتقای شاخص‌های فرهنگی در کتابخانه‌های روستایی با برگزاری همایش‌های کتاب و کتابخوانی در رشد سرانه مطالعه و ارتقای فرهنگی موثر است.

این مسئول در ادامه خواستار تلاش بیشتر برای جذب علاقمندان به مطالعه و دانایی به کتابخانه‌های عمومی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تامین زیر ساخت‌ها و بسترهای مناسب با امکانات و تجهیزات پیشرفته را از نیازهای جامعه برای توسعه فرهنگی دانست و گفت: در این راستا کتابخانه مرکزی در بخش مرکزی شهر نمین طراحی شده و با پیشرفت فیزیکی 30 درصد در حال احداث است.

فرماندار نمین در ادامه سخنان خود همچنین در خصوص اختصاص اعتبار مناسب برای تجهیز کتابخانه قول مساعد داد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام در کتابخانه‌های شهرستان نمین را ارائه کرد و به تشریح فعالیت بخش‌های مختلف کتابخانه پرداخت.

محمد فتحی ابراز داشت: در حال حاضر بیش از 20 هزار عنوان کتاب در بخش‌های مختلف علمی در این کتابخانه گرد‌آوری شده و علاوه بر آن منابع مکتوب مورد نیاز مخاطبان با اجرای طرح "کتاب من" در کتابخانه‌ها تامین می‌شود.

این مسئول با ارزیابی مثبت از حضور چشمگیر علاقمندان به کتابخوانی در کتابخانه‌ها، ابراز امیدواری کرد با تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی شهرستان نمین از نظر فضاهای مورد نیاز به استانداردهای جهانی نزدیک شویم./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.