جوکار:

برای کسب دوبنده تیم ملی از جانم مایه می گذارم

دارنده مدال برنز مسابقات کشتی آزاد جان یاشار دوغو ترکیه در وزن 84 کیلوگرم گفت: برای اینکه دوبنده تیم ملی را در مسابقات المپیک بر تن داشته باشم از جان مایه می گذارم.

میثم مصطفی جوگار در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات کشتی آزاد جام یاشار دوغو ترکیه در سطح بالایی برگزار شد و کشتی گیران طراز اولی از جهان به خصوص خود کشور میزبان که ترکیه باشد شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: من تمام تلاش خود را انجام دادم تا به فینال برسم و با جمال میرزایی یک فینال ایرانی را در ترکیه برگزار کنم و این مسابقات حتی برای ما یک انتخابی هم باشد اما متأسفانه نشد.

دارنده مدال برنز مسابقات كشتي آزاد خاطرنشان کرد: در این مسابقات نتیجه اصلاً مهم نبود و فقط برای محک زدن کشتی گیران بود که من به خوبی در این مسابقات به نقاط ضعف و قوت خود پی بردم.

جوکار در خصوص دوبنده تیم ملی گفت: تمامی کشتی گیران امید دارند پیراهن تیم ملی کشورشان در رویدادهای مهم حضور یابند و بزرگترین آنها المپیک است که من نیز امیدوارم بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم و با دوبنده تیم ملی در لندن کشتی بگیرم که برای رسیدن به این جایگاه کم نخواهن گذاشت./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار