معرفی دو بوستان در منطقه 21 به نام بوستان امر به معروف و نهی از منکر

قائم مقام شهردار منطقه 21 گفت: در سومین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر معرفی بوستان نرگس و شهدای گمنام به نام بوستان امر به معروف و نهی از منکر تصویب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،درویش پور افزود:‌در سومین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر احیای این فریضه را عامل مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است دراین جلسه که با حضور شهرداران نواحی سه گانه معاون زیست محیطی فرمانده پایگاه بسیج شهرداری منطقه مدیر امور بانوان و مشاور شهردار در اموربانوان مدیر اداره ورزش و روسای ادارات اجتماعی در سالن جلسات شهرداری این منطقه برگزار شد.

وی با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه گفت:‌یکی از مشکلات اساسی که جامعه شهرنشین با آن روبرو است افزایش انواع آسیبهای اجتماعی است.

قائم مقام شهردار منطقه 21 اذعان کرد: عامل اصلی بروز آن نیز بی توجهی به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است فریضه ای که در دین اسلام به آن بسیار تاکید شد و اگر به درستی و از راه صحیح آن در جامعه عمل شود کمتر شاهد بروز منکرات خواهیم بود.

درویش در ادامه بیان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر علیرغم اهیمتی که دارد به دلیل بی توجهی مجریان در جامعه و در بین مردم مهجور مانده است این در حالی است که دین اسلام با بهره گیری از شیوه های درست اعمال آن را آموخته است.

قائم مقام شهردار منطقه 21 از تشکیل شورایي به نام شورای امر به معروف و نهی از منکر در شهرداری منطقه خبر داد و گفت: تلاش ما آن است تا در قالب این شورا و استفاده از ابزارهای دینی این فریضه مهم را در بین شهروندان احیا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: معرفی بوستان نرگس و شهدای گمنام به نام بوستان امر به معروف و نهی از منکر ونصب بند اطلاع رسانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در سطح منطقه از مصوبات این جلسه بود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار