زنجان/

اعلام هشت نفراز زنجان برای شركت درمسابقات انتخابی تیم ملی كشتی

فدراسیون كشتی جمهوری اسلامی ایران سهمیه زنجان برای شركت در رقابت های انتخابی تیم ملی كشتی بزرگسالان كشور را هشت نفر اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛نائب رئیس هیات كشتی استان زنجان با اعلام این خبرگفت:این رقابت ها از دوم تا چهارم اسفندماه امسال در سالن ورزشی 'شهدای هفت تیر' تهران و در هفت وزن مختلف برگزار خواهد شد.

محمدی افزود: برای نخستین بار است كه زنجان با این تعداد كشتی گیر به رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت می شود.

وی، اظهار داشت: رسول احمدخانی در وزن 55 ، میثم حیدری در وزن 66 ، مهدی عباسی در وزن 74 ، فتح الله قزلباش در وزن 84، وحید درامی مقدم و محمدرضا صدقی در وزن 96 و رضا نظری نیز در وزن 120 كیلوگرم كشتی گیران اعزامی زنجان این مسابقات انتخابی خواهند بود.

نائب رئیس هیات كشتی استان زنجان ، یادآور شد: یكی از اوزان نیز برای انتخاب كشتی گیر مورد نظر جهت اعزام به این رقابت ها هنوز به هیات كشتی زنجان اعلام نشده كه پس از اعلام كمیته فنی فدراسیون نسبت به این كار اقدام خواهد شد.

محمدی خاطر نشان كرد: این رقابت ها با هدف انتخاب كشتی گیران برتر جهت شركت در مسابقات بین المللی 'جام جهان پهلوان تختی' برگزار می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.