کوثري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انفجار سفارتخانه هاي رژيم صهيونيستي بازي اسرائيلي هااست

نماينده مردم تهران گفت:انفجار سفارت خانه هاي رژيم صهيونيستي در هند وگرجستان بازي خود اسرائيلي ها است و يقيقنا در آينده هم اين موضوع روشن خواهد شد.

اسماعيل کوثري در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران بااشاره به حمله صورت گرفته به سفارت رژيم صهيونيستي در گرجستان و هند اظهار داشت:سوابق اقدامات تروريستي رژيم اشغال گر قدس بركسي پوشيده نيست .

وي افزود:اين رژيم با هدف اعمال تهديد و فشار به ايران و ارائه چهره اي مظلوم از خود به جهانيان و بهره برداري هاي سياسي از اين بازي هاي کودکان دست به اين نوع اقدامات شوم مي زند.

كوثري در ادامه  تصريح کرد:انفجار سفارت خانه هاي رژيم صهيونيستي در هند وگرجستان بازي خود اسرائيلي ها است و يقيقنا در آينده هم اين موضوع روشن خواهد شد.

وي با تشريح اهداف اين رژيم افزود:رژيم اشغالگر قدس با هدف مخدوش كردن چهره ايران انگشت اتهام را به سوي كشورما گرفته تا با مبرا كردن خود از اتهام ترور دانشمندان ايراني، افکار عمومي دنيا را در اين زمينه منحرف کند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطر نشان كرد:تجربه نشان داده است كه اينگونه اقدامات هيچ تاثيري نداشته و كشور ايران اين ادعاها را محكوم و تكذيب خواهد كرد/خ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار