یاسوج/

1200 تن پرتقال و سیب به بازار شب عید یاسوج تزریق می‌شود

فرماندار بویراحمد گفت: 800 تن پرتقال و 400 تن سیب جهت عرضه در شب عید به بازار یاسوج تزریق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، محمد الفونه صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و هدفمند‌سازی یارانه‌های این شهرستان با اشاره به مشکلات و اختلالات و گرانی‌های موجود در بازار به خصوص گرانی کالاهای پر مصرف گفت: متاسفانه گاها افزایش 100 درصدی در قیمت برخی کالاها داشته‌ایم.
عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان بویراحمد ابراز داشت: بخشی از این افزایش قیمت ناشی از افزایش اعمال شده از سوی مراکز تولیدی خارج از استان است و برخی توسط فروشندگان در بازار اعمال شده است.
الفونه از ادارات مرتبط به خصوص مجمع امور صنفی و سازمان صنعت و معدن و تجارت خواست نظارت بیشتری بر بازار و عرضه کالاها داشته باشند تا مانع خسارت به اقشار آسیب‌پذیر شوند.
وی ایجاد شرایط مناسب در بازار را نتیجه هماهنگی بین دستگاهی دانست و افزود: در آستانه انتخابات عده‌ای معاند با نظام درصدد ایجاد نارضایتی میان مردم هستند و گرانی کالاها می‌تواند زمینه‌ساز فعالیت مخرب این گروه‌ها باشد.
فرماندار شهرستان بویراحمد به ترفندهای گوناگون دشمنان برای ایجاد نارضایتی در بین مردم اشاره کرد و گفت: آن‌ها اکنون بیش از هر چیز معیشت مردم را نشانه گرفته و سعی بر اخلال در نظم و امنیت جامع دارند.
الفونه بیان داشت: مردم نباید نگران خریدهای شب عید خود باشند چرا که تمهیدات لازم برای تنظیم بازار در این روزها اندیشیده شده است.
وی گفت: با تلاش و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط، 200 غرفه از تاریخ 15 اسفند تا 25 اسفند اقدام به عرضه مستقیم مرغ، روغن، پوشاک، کیف و کفش و آجیل و خشکبار و سایر کالاهای مورد استفاده عید نوروز در یاسوج خواهند کرد.
فرماندار بویراحمد همچنین وعده داد که 800 تن پرتقال و 400 تن سیب درختی جهت عرضه در شب عید به بازار تزریق خواهد شد.
الفونه تاکید کرد: در آستانه خرید پایان سال ضروری است کنترل جدی‌تر توسط بازرسان مجمع امور صنفی و تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط بر قیمت کالاها در بازار صورت گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.