یاسوج/

بیش از دوهزار پروژه عمرانی در كهگیلویه وبویراحمد در حال اجرا است

سرپرست معاونت امورعمرانی استانداری كهگیلویه وبویراحمد گفت: هم اكنون دو هزار و 26 پروژه عمرانی و خدماتی در سطح این استان در حال اجرا است.

 كورش امیدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  افزود: این پروژه ها در حوزه های مختلف شامل بهداشت ، كشاورزی ، صنعت ، ورزش ، منابع طبیعی ، خدمات ، آموزش ، راه ، آب ، برق ، گاز و مخابرات است.
وی بیان كرد: بیمارستان 200تختخوابی یاسوج با 40درصد پیشرفت فیزیكی ، ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج با بیش از 70درصد پیشرفت فیزیكی ، راه آهن یاسوج -اقلید و پروژه ملی جاده پاتاوه- دهدشت از مهمترین پروژه های عمرانی در دست اجرا در این استان است.
امیدی پور، میزان اعتبار در نظرگرفته شده برای اجرای این پروژه ها را در سال 91 افزون بر 192میلیارد تومان عنوان كرد و افزود: این میزان اعتبارهم اكنون در لایحه بودجه 91 پیش بینی شده و در صورت تصویب به استان اختصاص خواهد یافت.
وی ، میزان اعتبارات عمرانی كهگیلویه وبویراحمد را در سال گذشته افزون بر 150 میلیارد تومان اعلام كرد.
مدیركل دفتر فنی استانداری كهگیلویه وبویراحمد گفت: چهارخطه كردن راه های مواصلاتی استان و شروع عملیات اجرایی راه آهن یاسوج -اقلید مهمترین پروژه عمرانی استان در حوزه راهسازی و حمل و نقل است كه با اجرای این پروژه ها تحولی عظیم درمبادلات اقتصادی ، اجتماعی و تجاری استان رخ خواهد داد.
وی ، زمان بهره برداری كامل ورزشگاه 15هزارنفری یاسوج را خردادماه سال 91 دانست و گفت: این پروژه از مصوبات دوراول سفر هیات دولت به استان می باشد كه تاكنون افزون بر یكصد میلیارد ریال برای آن هزینه شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.