زنجان/

پارس حیات زنجان اولین شركت با 100 درصد سرمایه گذاری خارجی در كشور

پارس حیات زنجان اولین شركت واحد تولیدی با 100 درصد سرمایه گذاری خارجی در كشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرگاران؛مدیرعامل شركت پارس حیات زنجان راه اندازی شركتی با 100 درصد سرمایه گذاری خارجی در ایران را بی سابقه دانست وگفت: تا زمان حاضر تمامی شركت های خارجی بخش بزرگی از شركت های تولیدی را داشتند، این در حالیست كه شركت حیات كیمیا سرمایه گذار واحد تولیدی و صنعتی پارس حیات تمامی سرمایه گذاری این واحد را به عهده گرفته است.

آك سوی خطوط تولیدی این شركت را در سه فاز دانست و افزود: فاز اول این شركت شش ماه قبل به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن شهریور سال‌آتی با حضور مسئولان رده بالای تركیه ای و ایرانی راه اندازی و فاز سوم آن در حال حاضر در مرحله مطالعاتی قرار دارد.

وی فاز اول این واحد تولیدی را تولید كننده پوشك بچه، نوار بهداشتی و دستمال مرطوب دانست و اظهار كرد: در صورت بهره برداری از فاز دوم خط تولید تیشو، ماده اولیه انواع دستمال های كاغذی و حوله های یكبار مصرف راه اندازی خواهد شد.

مدیر عامل شركت پارس حیات، با بیان اینكه درحال حاضر شركت های تولید كننده انواع دستمال كاغذی مجبور به واردات تیشو هستند گفت: با بهره برداری از فاز دوم این شركت و با تولید تیشو در داخل ایران، 51 میلیون یئرئ صرفه جویی ارزی صورت می گیرد.

آك سوی  به میزان اشتغالزایی صورت گرفته با راه اندازی فاز اول و دوم این شركت اشاره و خاطرنشان كرد: با راه اندازی فاز اول برای 270 نفر در خط تولید و 170 نفر در بخش اداری و فروش اشتغالزایی شده و با راه اندازی فاز دوم برای 265 نفر دیگر اشتغال ایجاد خواهد شد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.