ارومیه /

افتتاح خانه اسکواش آذربایجان غربی در خرداد ماه

نایب رئیس هیئت اسکواش آذربایجان غربی گفت: خانه اسکواش آذربایجان غربی اواخر خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معصومه کوزه‌کنانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خانه اسکواش استان با همکاری مدیرکل اداره ورزش و جوانان و تلاش‌های رئیس هیئت و همچنین سرمایه‌گذاری شرکت نفت در حال احداث است.

وی افزود: با بهره‌برداری از خانه اسکواش فعالیت‌های ما گسترده‌تر می‌شود همچنین میزبان تورنمنت‌های بین‌المللی، مسابقات قهرمانی کشوری و نیز مسابقات شمالغرب کشور در رده‌های زیر 11، 15 و 17 سال خواهیم شد.

کوزه‌کنانی خاطرنشان کرد: در شهریور ماه سال 91 کلاس داوری و مربی‌گری با همکاری آموزش و پرورش و نیروهای آزاد تشکیل می‌شود که در زمان خود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گفته نائب رئیس هیئت اسکواش آذربایجان غربی از حدود 1.5 سال گذشته در استان آذربایجان غربی فعال شده است که در طول این مدت دو کلاس درجه 1 مربی‌گری برای بانوان و آقایان برگزار کردیم.

وی همچنین تصریح کرد: در مسابقاتی که امسال به مناسبت دهه فجر در شهرستان میاندوآب برگزار شد، رویا نورزاده، فرشته نجف‌زاده، شیوا پورفرامرز در رده سنی زیر 11 سال به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ایام نوروز مسابقات جام نوروز نیز به صورت اپن برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت اسکواش آذربایجان غربی گفت: هیئت استان دارای چند کورت اسکواش از جمله مینی‌کورت مجموعه 6 هزار نفری و دو کورت در شهرستان میاندوآب است که جوابگوی خیل عظیم علاقمندان این رشته نیست اما با احداث سالن فرهنگیان همه‌ مشکلات و نواقصات ما برطرف می‌شود حتی کلاس‌های مربیگری و داوری‌مان نیز در این مکان برگزار می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.