چگونه باشگاه هاي ورزشي را به منزل خود بياوريم

ورزش كردن هنوز در كشور ما به صورت يك فرهنگ در نيامده است و به تنبلي و تن پروري عادت كرديم و به هزار و يك دليل و بهانه مي خواهيم از ورزش كردن خلاص شويم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افراد براي اينكه ورزش نكنند عذر و بهانه مي تراشند كه مي توان به بعضي از اين دلايل اشاره كرد از جمله افرادي كه مي گويند كه ما مشكل مالي داريم يا هزينه لازم را نداريم تا فلان دستگاه ورزشي را بخريم اما ما بايد با يك ديد وسيع تر به ورزش كردن نگاه كنيم مثلا مي توانيم بعضي از هزينه هايي كه براي مسائل پزشكي صرف مي كنيم را صرف ورزش كردن كنيم تا به نوعي از بيماري پيشگيري كنيم. مسلماً با ورزش كردن به بيماري هايي از جمله ديابت، فشار خون، بيماري هايي قلبي كه عامل اصلي آن ورزش نكردن و خوب غذا نخوردن است، مبتلا نمي شويم.

بعضي ديگر مي گويند: باشگاه ورزشي نزديك خانه ما نيست، براي اين مشكل نيز مي توان از يك جفت دمبل كوچك، يك تشك ورزشي و توپ ورزشي همراه با مطالعه به فعاليت ورزشي پرداخت اما ورزش نكردن در مواقعي كه هيچ تجربه يا مطالعه اي در اين زمينه نداريم خيلي بهتر از بد ورزش كردن است بعضي ها هم با اينكه يك دستگاه ورزشي خوب و كارآمد تهيه مي كنند ممكن است روش استفاده درست از آن را ندانند كه اين امر باعث آسيب ديدگي افراد مي شود.

پس مي توان با يك مطالعه درست و دقيق و بدون عذر و بهانه از يك زندگي خوب و با نشاط و با يك آرامش رواني بدون استرس و اعتماد به نفس به اين زندگي ماشيني ادامه داد./مح

خبرنگار: مرجانه مرزباني

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار