ارومیه/

تحریم‌ها هیچ تاثیری بر کند شدن پیشرفت انقلاب نداشته است

فرماندار میاندوآب گفت: تحریم‌های طی 33 سال گذشته بر کند شدن پیشرفت نظام اسلامی بی‌تاثیر بوده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران؛حمید جلالی امروز در مراسم تجلیل از نخبگان و برگزیدگان شهرستان میاندوآب که در تالار امام خمینی این شهرستان ترتیب یافت، اظهار داشت: دنیا منتظر دیدن حضور مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات است و حضور در پای صندوق‌های رای دشمنان اسلام را خوار می کند.

وی افزود: مردم شهرستان میاندوآب در طول 33 سال انقلاب اسلامی همواره با حضور گسترده خود در پای صحنه‌ها عشق و علاقه خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات را به طور جدی پیگیری می‌کنیم که مورد تاکید قانون و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی گفت: با بسترسازی لازم، انتخابات باید در شان نظام الهی اسلامی و با شور و نشاط برگزار شود.

فرماندار شهرستان میاندوآب، تحریم‌های طی 33 سال گذشته را برای نظام اسلامی بی‌تاثیر دانست و گفت: ایران اسلامی در این مدت علاوه بر اینکه تحریم‌ها را با موفقیت سپری کرده، با موفقیت‌ها و رشد روز‌افزون خود در عرصه‌های مختلف، توطئه‌های دشمنان را بی‌نتیجه گذاشته است.

وی حفظ استقلال و خدا‌خواهی را از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول این مدت ثابت کرده است که حاضر نیست زیر سلطه هیچ کشوری برود و به عزت و استقلال خود پایبند بوده و هست.

جلالی ادامه داد: در زمان حاضر نیز ملت ایران در شرایطی به استقبال انتخابات مجلس نهم می‌رود که قطب آزادی‌خواهی دموکراسی و دیکتاتورهای وابسته به غرب سقوط کرده و ملت‌های جهان برای مقابله با استکبار و استبداد به پا خواسته و به خوبی متوجه اهمیت حفظ هوشیاری و بصیرت خود هستند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.