فرمانده انتظامی داراب:

مسافر حامل هروئین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از دستگیری مسافر یک مسافرکش بین شهری به جرم حمل هروئین خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی داراب اظهار داشت: ماموران زمان کنترل و بازرسی خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک خودرو سواری پراید به رانندگی فردی به‌نام «ع ـ ف» مشکوک شدند و بلافاصله اقدام به توقیف این خودرو کردند.

محمد دیندارلو ادامه داد: این خودرو حامل چهار مسافر بود که ماموران پس از بازرسی یکی از مسافران به‌نام «ع - س» یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در لباس خود جاسازی کرده بود را کشف کردند.

وی افزود: متهم توسط ماموران دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس مواد مخدر شهرستان منتقل شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به کشف چهار کیلو و 900 گرم تریاک در عملیات دیگری توسط ماموران در داراب خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب در بازرسی از خودرو دیگری به رانندگی و سرنشینی دو نفر به‌نام‌های «ع ـ گ» و «الف ـ الف» که از مسیر بندرعباس به سمت شیراز در حال حرکت بود مشکوک شدند و پس از توقف خودرو اقدام به بازرسی آن کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو چهار کیلو و 900 گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود به همراه یک فشنگ کلت کمری کشف و متهمان نیز دستگیر شدند.

این مسئول در پایان از کشف یک محموله سوخت قاچاق خبر داد و گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی داراب فردی که اقدام به قاچاق سوخت از اطراف شهرستان داراب به یکی از استان‌های جنوبی کشور می‌کرد شناسایی و با زیر نظر گرفتن وی، هنگام ارتکاب جرم دستگیر شد.

دیندارلو افزود: ماموران پس از توقیف خودرو حامل سوخت قاچاق، راننده و سرنشین آن به‌‌نام‌های «ع ـ پ» و «ب ـ الف» را دستگیر کردند و در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق که در قسمت عقب آن جاسازی شده بود کشف شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.