بهار به منطقه 13رسيد

بیش از 23 هزار متر مربع از فضای سبز از ابتدای آذر ماه در فلکه دوم نیروی هوایی، اطراف ساختمان ستادی شهرداری و رمپ و لوپ سه راه آزمایش در منطقه 13 بازپیرایی شد.


کریمی، رئیس اداره فضای سبز منطقه 13در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور توسعه کمی و کیفی فضای سبز، طی سه ماه قبل بیش از 23 هزار متر مربع از فضای سبز بازپیرایی و کاشت چمن اجرا شده است.
وی افزود: همچنین هزار و 115 متر مکعب خاکبرداری و 9500 متر مکعب خاک ریزی در منطقه 13 برای اصلاح و برداشت خاکهای نامرغوب، انجام شد.
به گفته وی از ابتدای فصل پاییز تاکنون بیش از 47 هزار اصله درخت برای آرایش فرم دهی و حذف ساقه و شاخه های زائد، در نواحی چهار گانه منطقه 13 هرس شده است.
کریمی با اشاره به افزایش سرانه های فضای سبز منطقه تصریح کرد: احداث و توسعه فضای سبز در رمپ و لوپ لواسانی، بوستان فناوری‌،ورودی شهرک زینبیه، دیواره سازی سرخه حصار و قطعات باقی مانده پل 12 فروردین از دیگر اقدامات اجرایی اداره فضای سبز بوده است.
رئیس اداره فضای سبز خاطر نشان کرد: انواع اقلام گیاهی شامل انواع درخچه، گیاهان دارویی و گیاهان پوششی، گل های فصلی در فضاهای سبز کاشت و واکاری شده است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار