يکپارچگي درمديريت شهري تحقق مي يابد

در سال آتي شهرداران مناطق بودجه محلات را با نظر شوراياران محلات مي بندند که با اجراي اين طرح بحث يکپارچگي در مديريت نيز تحقق مي يابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، عضو هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران با حضور در نشست هم انديشي با دبيران شوراياري محلات بيستگانه منطقه 15 با اشاره به اقدامات موثري که در منطقه 15 اجرا شده است، اظهار داشت: اميدواريم بستن بودجه با نظر و خواست شوراياران نيز به صورت پايلوت در اين منطقه اجرايي شود.
دبير با اشاره به اجراي طرح هاي شاخص در منطقه 15 گفت: اميدواريم در سال 91 شاهد تکميل و بهره برداري از طرح هاي مهم بزرگراه امام علي (ع)، بزرگراه شهيد شوشتري و تعريض بزرگراه بسيج تا خيابان شهيد رحيمي باشيم.
وي در ادامه ضمن تقدير از عملکرد شوراياران افزود: شوراياري محلات اين منطقه از سلامت کاري برخوردار است و به لحاظ عملکرد خوبي که داشته جز سه منطقه برتر محسوب مي شود.
در ادامه مجتبي يزداني شهردار منطقه 15 ضمن تشريح عملکرد اجرايي منطقه خاطر نشان کرد: در راستاي تحقق سياست هاي شهردار تهران مبني بر تامين سرانه هاي ورزشي، فرهنگي و فضاي سبز در اکثر محلات منطقه حداقل امکانات فراهم شده است و در محلات ديگر در حال تکميل سرانه ها هستيم که البته اين محلات نياز به توجه ويژه دارند.
يزداني همچنين در ارتباط با تاکيد شهردار تهران در خصوص توسعه فضاي سبز گفت: منطقه داراي 102 بوستان است که 11 مورد آن جديد الاحداث بوده و 70 بوستان قديمي تا پايان سال براساس امکانات موجود در مناطق شمالي به روز مي شود و مابقي نيز با عنايت مسئولان در سال آتي بازپيرايي خواهد شد.
شايان ذکر است، مشکلاتي نظير نصب کانکس در محلات با هدف تامين امنيت اجتماعي، جمع آوري و انتقال گرمخانه خاوران، تامين سرانه ها در ناحيه پنج، رفع مشکل برق و تغيير مسير کانال آبساري به ورامين در ناحيه هشت از جمله مسائلي است که بايد نسبت به رفع آن اقدام شود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار