سرپرست معاونت عمرانی:

بیش از ۲هزار پروژه عمرانی در کهگیلویه وبویراحمد در حال اجرا است

کورش امیدی پور گفت: بیش از ۲هزار پروژه عمرانی در حوزه های بهداشت، کشاورزی، صنعت، ورزش، منابع طبیعی، خدمات، آموزش، راه، آب، برق، گاز و مخابرات در استان كهگيلويه و بويراحمد در حال اجرا است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از استانداري كهگيلويه و بويراحمد،‌ كورش اميدي پور سرپرست معاونت عمرانی استانداری گفت: بیمارستان ۲۰۰تختخوابی یاسوج با ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی ، ورزشگاه ۱۵هزار نفری یاسوج با بیش از ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی و راه آهن یاسوج -اقلید و پروژه ملی جاده پاتاوه- دهدشت از مهمترین پروژه های عمرانی در دست اجرا در این استان است.

 امیدی پور، میزان اعتبار در نظرگرفته شده برای اجرای این پروژه ها را در سال ۹۱ افزون بر ۱۹۲میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبارهم اکنون در لایحه بودجه ۹۱ پیش بینی شده و در صورت تصویب به استان اختصاص خواهد یافت.

وی ، میزان اعتبارات عمرانی کهگیلویه وبویراحمد را در سال گذشته افزون بر ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: چهارخطه کردن راه های مواصلاتی استان و شروع عملیات اجرایی راه آهن یاسوج -اقلید مهمترین پروژه عمرانی استان در حوزه راهسازی و حمل و نقل است که با اجرای این پروژه ها تحولی عظیم درمبادلات اقتصادی ، اجتماعی و تجاری استان رخ خواهد داد.

وی ، زمان بهره برداری کامل ورزشگاه ۱۵هزارنفری یاسوج را خردادماه سال ۹۱ دانست و گفت: این پروژه از مصوبات دوراول سفر هیات دولت به استان می باشد که تاکنون افزون بر یکصد میلیارد ریال برای آن هزینه شده است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.