استقبال کودکان مسجدسلیمانی از نمایش "گاوی که الاغ شد"

نمایش عروسکی "گاوی که الاغ شد" جدیدترین کار نمایشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز مسجد سلیمان برای کودکان و نوجوانان این شهر در حال اجراست که با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، زینب قاسمی‌قاسموند مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: این نمایش توسط مربیان این مرکز از اوایل دی‌ماه امسال با ساخت عروسک و دکور این نمایش کار خود را آغاز کرد و هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن نمایش این مرکز برای کودکان و نوجوانان مسجد سلیمانی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه داستان این نمایش در مورد یک گاو است گفت: شخصیت اصلی این داستان بر اثر حسادت و تنبلی با فراز و نشیب‌هایی رو به رو می‌شود.

قاسمی‌قاسموند درباره عوامل این نمایش اظهار داشت: نویسنده، کارگردان و طراح عروسک و دکور این نمایش برعهده زینب قاسمی و زهرا امامی‌راد است و انسیه وحیدی مربی هنری این مرکز به همراه قاسمی و امامی‌راد عروسک‌گردان‌های این نمایش هستند.

این مسئول فرهنگی در پایان یادآور شد، این نمایش تا پایان بهمن‌ماه برای کودکان و نوجوانان مسجد سلیمانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.