کرمان/

استفاده بیش از دوهزارو 700 نفر از تسهیلات اشتغالزایی در استان کرمان

مدیرکل صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا (ع) استان کرمان گفت: امسال بیش از دو هزار و 700 نفر از تسهیلات اشتغالزایی این صندوق با اعتباری بالغ بر 257 میلیارد و 600 میلیون ریال استفاده کرده اند .

بهرام لطیفی در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال 85 تا کنون بالغ بر 1300 میلیارد ریال در استان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است .

وی تصریح کرد : در بحث تسهیلات ازدواج نیز از ابتدای سال 88 تعداد 140 هزار نفر در استان ساماندهی و به بانک های عامل معرفی شده اند.

مدیر کل صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا (ع) استان کرمان با اشاره به ثبت نام 5700 نفر برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی اظهار داشت : از این تعداد برای 4800 نفر تایید و به بانکها ی عامل معرفی شده اند.

وی بیان کرد : در بحث اشتغال نیز تا کنون علاوه بر ثبت نام اینترنتی در سایت صندوق، با دستگاهای اجرایی از جمله کمیته امداد – بهزیستی – سازمان امور زندانها - فنی وحرفه ای و سایر سازمانها و ادارات تفاهم نامه ایی را منعقد شده است.

لطیفی خاطر نشان کرد : در تفاهم نامه های این صندوق با دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری تا کنون به 200 روستای مناطق محروم استان تسهیلات اشتغال با کارمزد صفر یا یک درصد پرداخت شده است .

وی با بیان اینکه نظارت بر هزینه کرد تسهیلات پرداخت شده از وظایف صندوق است ، یادآور شد: از طرف صندوق ناظرینی به محل کسب و کار اعزام می شوند تا وضعیت متقاضی بررسی و در صورت نیاز، مشاوره های لازم داده شود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.