استاندار آذربایجان‌شرقی:

اقتصاد باید به دست مردم اداره شود

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اقتصاد باید به دست مردم اداره شود و قدرت اقتصادی مردم قطعا می‌تواند گام دوم هدفمندی یارانه‌ها را نیز با موفقیت پیش ببرد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در آیین کلنگ‌زنی و آبرسانی به شهر تسوج این طرح با تاکید بر مدیریت مصرف منابع آبی اظهار کرد: آب یکی از زیرساخت‌های اساسی توسعه است و اکنون که با محدودیت منابع آبی مواجه هستیم باید مصرف آب چه در مصرف خانگی و چه در استفاده از روش‌های نوین آبیاری به نحو مطلوب مدیریت شود.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم پشتوانه دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بود افزود: این اعتماد همچنان باید پشتوانه دولت باشد و مبادا با اظهارات کسانی که قصد ممانعت از اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها را دارند متزلزل شود.

بیگی تاکید کرد: اعتقاد داریم که اقتصاد باید به دست مردم اداره شود و قدرت اقتصادی مردم قطعا می‌تواند گام دوم هدفمندی یارانه‌ها را نیز با موفقیت پیش ببرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی نیز در این آیین از پایان عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهر تسوج تا شهریور سال آینده خبر داد.

رضا پوررجب اعتبار این طرح را 37 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: برای بهره‌برداری از این طرح، دو باب مخزن 2 و 3 هزار مترمکعبی و یک باب ایستگاه پمپاژ و 26 کیلومتر خط انتقال اجرا خواهد شد.

شهر تسوج در ۲۱ کیلومتری غرب شبستر واقع است و جمعیت آن به بیش از 7 هزار و 500 نفر می‌رسد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.