ارومیه/

تحویل 680 واحد مسکونی به مددجویان در آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: 680 واحد مسکونی مددجویان تا پایان سال آینده در آذربایجان غربی تحویل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، راضیه خدادوست امروز در مراسم افتتاح نمادین یک واحد مسکونی مددجویی در ارومیه اظهار داشت: بخشی از پروژه 265 واحدی مسکن مهر مددجویی به متقاضیان تحویل داده شده و بخش دیگر نیز تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار گفته و به متقاضیان مسکن تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از اولویت‌های مهم بهزیستی استان در راستای تأمین مسکن جامعه هدف این اداره کل است، افزود: بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه با مسکن و شهرسازی و بانک مسکن استان، مجوز واگذاری زمین به 3 هزار نفر از سوی مسکن و شهرسازی با بهزیستی آذربایجان غربی قطعی شده و در مراحل عقد تفاهمنامه و مکاتبات اداری است.

خدادوست از تحویل 680 واحد مسکونی تا پایان سال آینده در استان خبر داد و گفت: بر اساس تفاهمنامه یادشده این تعداد از واحدهای مسکونی در دهه فجر 91 تحویل جامعه هدف بهزیستی می‌شود.

وی گفت: مسکن و شهرسازی همچنین قول واگذاری 500 واحد مسکن مهر بر اساس تفاهمنامه سه‌جانبه سال 91 را به بهزیستی استان داده که در صورت موافقت وزارت مسکن و شهرسازی این واحدها تا پایان سال 92 قابل واگذاری هستند.

خدادوست از واگذاری 265 واحد مسکونی تا پایان امسال خبر داد و تصریح کرد: این تعداد از واحدهای مسکونی در قالب بسیج سازندگی، خیرین، خود مالکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسکن مهر تا پایان امسال به مددجویان واگذار می‌شود.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه مشکل آورده در بین مددجویان متقاضی ثبت‌نام در مسکن مهر بسیار مضاعف‌تر از متقاضیان عادی است، خاطرنشان کرد: در این زمینه باید حمایت جدی از مددجویان صورت گیرد تا آنها نیز بتوانند صاحب مسکن کرد./س

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.