با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی

کتابخانه اندیشه سست اسفراین به بهره‌برداری رسید

کتابخانه اندیشه سست از توابع شهرستان اسفراین با حضور معاون عمرانی استاندار هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و دیگر مسئولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در این آیین گفت: این کتابخانه با هدف محرومیت زدایی از روستاها و گسترش فرهنگ مطالعه احداث شده است.

احمدرضا عفتی ضمن قدردانی از همه افرادی که در حوزه فرهنگ فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: باید در روستاهای با جمعیت دو هزار نفر به بالا صاحب کتابخانه شویم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: شهرستان اسفراین در خصوص حضور موثر خیران، سامانه کتاب من و سامانه اوقات فراغت در استان پیشتاز است که نشان دهنده علاقه‌مندی مردم فرهیخته این شهرستان به گسترش فضا و فرهنگ مطالعه است.

علی رحیمی اظهار داشت: این کتابخانه یکی از کتابخانه‌های استاندارد در استان به شمار می‌رود که برای ساخت آن 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

محمد زمانی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسفراین هم ضمن ارائه گزارش اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت: این کتابخانه با ۱۲۰ متر‌مربع زیربنا شامل دو سالن مطالعه خواهران و برادران، بخش‌های مخزن، مرجع و کتابدار است که تعداد ۳۰ نفر می‌توانند در زمان واحد از سالن مطالعه آن استفاده کنند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.