دبیر شورای مرکزی جبهه پایداری در استان اصفهان خبر داد

اعلام اسامی لیست نهایی جبهه پایداری شهرستان اصفهان

دبیر شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در حال حاضر اسامی لیست نهایی جبهه پایداری شهرستان اصفهان قطعی و اعلام شده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، سیدمهدی سیدین‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای شناسایی و انتخاب افراد اصلح 255 ساعت فعالیت کارشناسی شده صورت گرفته است، اظهار داشت: در حال حاضر وحدت بر روی اصول از اهمیت بسیاری برخوردار است و این موضوع در محور اصلی فعالیت‌های جبهه پایداری قرار دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های جبهه پایداری براساس عدالت، معنویت، دفاع از ارزش‌های انقلاب و ولایت‌فقیه صورت گرفته است.

دبیر شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر اسامی لیست نهایی جبهه پایداری شهرستان اصفهان قطعی و اعلام شده است.

وی با اشاره به اسامی لیست نهایی جبهه پایداری شهرستان اصفهان ادامه داد: حجت‌الاسلام احمد سالک، دکتر سیدمجتبی خیام‌نکویی، دکتر غلامرضا قربانی، دکتر عباس مقتدایی و مجید نادرالاصلی به عنوان اسامی لیست نهایی جبهه پایداری شهرستان اصفهان هستند.

سیدین‌نیا بیان داشت: این لیست به ترتیب حروف الفبایی مرتب شده و تنها به احترام روحانیت معظم، نام حجت‌الاسلام سالک خارج از ترتیب الفبایی در ابتدای این لیست قرار گرفته است، طی روز‌های آتی نیز اسامی لیست نهایی جبهه پایداری استان اصفهان قطعی و اعلام می‌شود.

دبیر شورای مرکزی جبهه پایداری در استان اصفهان با اشاره به تلاش جبهه پایداری اصفهان برای معرفی افراد اصلح گفت: برای نهایی شدن این لیست، بیش از 275 نفر ساعت کار کارشناسی در شورای مرکزی این جبهه در استان اصفهان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در فرآیند انتخاب افراد اصلح از نظرهای خواص، کارشناسان و سایر افرادی که کمک کردند تا کار را به درستی انجام دهیم، استفاده شد که حاصل این تلاش‌ها به معرفی این لیست نهایی منجر شد.

سیدین‌نیا یادآور شد: این انتخاب براساس معیار اصول انقلاب صورت گرفته و سعی شده، افرادی انتخاب شوند که به تفکر پایداری نزدیک‌تر هستند.

وی هم‌چنین در زمینه زمان اعلام لیست سایر شهرستان‌های استان اصفهان تصریح کرد: لیست جبهه پایداری در سایر شهرستان‌های استان اصفهان در حال تکمیل است که طی روزهای آینده اعلام خواهد شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.